helaas...

Hoi Meiden,

Bedankt zeg voor jullie lieve reacties.

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en ze zei eerst dat ze een echo zou doen, maar heeft ze uiteindelijk niet gedaan. Volgende week woensdag heb ik hem dus ben benieuwd.

Ik voel me gelukkig alweer wat beter.
Pupke is was 5 weken zwanger dus nog erg kort. En natuurlijk is dat ook erg, maar ik denk wel minder erg dan bij 12 weken ofzo.
En jij 3 x? jeetje zeg! Dat je dat getrokken hebt. Hoeveel weken was jij toen?

Geluksmama! Lief dat je aan me gedacht hebt! Die steun doet me heel erg goed! Ook omdat ik het verder in mijn omgeving niet hebt verteld. Vooral omdat ik het verassingseffect zeker voor mijn ouders wil houden. Dus dit doet me goed!

Bedankt!

Hoe gaat het met jullie?
xxx
 
hoi hoi geluksmama,

ze heeft nog geen echo gemaakt omdat er nog geen hartje ontwikkeld is. Ze wil ons geen valse hoop geven. Volgende week zou het hartje er moeten zijn en als dat dan niet zo is ja dan weten we genoeg...
Voel me gelukkig weer goed, bloeden is nu beetje hetzelfde als een menstruatie. De zwangerschaps kwaaltjes zijn ook verdwenen dus dat zegt ook wel genoeg denk ik.

Hoe is het met jou? Hoe lang ben jij zwanger? En is het je eerste kindje?

Xxx
 
O, ja dat klinkt wel logisch dat ze daarmee nog even wacht, maar voor jou des te moeilijker.

Maar je gevoel zegt misschien al wel genoeg ;(...

Hier is alles goed.
Ik ben morgen (denk ik) 6 weken en mag de 25e voor een echo.
Nee, 't is m'n 4e kindje (oneerlijk, hé?).
We hebben een zoon en een tweeling j/m.

Sterkte, meid X
 
O, ja dat klinkt wel logisch dat ze daarmee nog even wacht, maar voor jou des te moeilijker.

Maar je gevoel zegt misschien al wel genoeg ;(...

Hier is alles goed.
Ik ben morgen (denk ik) 6 weken en mag de 25e voor een echo.
Nee, 't is m'n 4e kindje (oneerlijk, hé?).
We hebben een zoon en een tweeling j/m.

Sterkte, meid X
 
Hoi Hoi,

Wat gaaf zeg! 4de kindje! En hou oud zijn ze? Wow dus jij hebt een flinke dagtaak?? ;)

Nee absoluut niet oneerlijk, wie weet raken we weer zwanger! Ik hou de moed er zeker in! Ga pas treuren als het niet meer wil lukken...maar nu nog niet! Toch?

Hoe voelt dat zwanger van de 4de? Absoluut niet minder bijzonder denk ik? Altijd leuk/spannend een echo!

xxx
 
Hoi Hoi,

Wat gaaf zeg! 4de kindje! En hou oud zijn ze? Wow dus jij hebt een flinke dagtaak?? ;)

Nee absoluut niet oneerlijk, wie weet raken we weer zwanger! Ik hou de moed er zeker in! Ga pas treuren als het niet meer wil lukken...maar nu nog niet! Toch?

Hoe voelt dat zwanger van de 4de? Absoluut niet minder bijzonder denk ik? Altijd leuk/spannend een echo!

xxx
 
O en geluksmama,

Ik las ergens anders dat je een beetje ongerust maakt of alles wel goed gaat.

Wat ik nu ga vertellen weet je vast wel, maar is moeilijk om aan te denken als je onzeker bent over je zwangerschap.
De kans dat je een miskraam krijgt is veel kleiner dan de kans dat het goed gaat...

En ik snap dat je bang bent, maar probeer je zorgen te maken ALS het fout gaat en probeer nu lekker te genieten...

Makkelijk gezegd eigenlijk he??!!

Liefs
 
Terug
Bovenaan