Helaas..

Hoi,

Helaas heb ik vandaag een miskraam gehad.
Echt zo K....
Gisteren had ik al wat bloedingen en buikpijn, maar ik had nog wel een beetje hoop.
Maar helaas heeft het vandaag doorgezet en er is geen twijfel over mogelijk dat ik niet meer zwanger ben...

Twee weken nog zo gelukkig en op een roze wolk gezet en nu ben ik van die roze wolk af gegooid/

Het enige positieve is dat ik weet dat ik zwanger kan worden.

Dames, Geniet lekker van het zwanger zijn en ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie volgend jaar een klein hummeltje kunnen vasthouden!!

Groetjes Ilse
 
Oh nee wat rot! Wil niet naief doen maar weet je het 100% zeker?
Hier heb je nu niets aan maar je bent nu wel vruchtbaarder dan ooit. Wij hebben best lang over 1e x zwanger worden gedaan maar na miskraam was ik na 1x ongesteld direct weer zwanger. Dat blijkt heel normaal.
Heel veel sterkte!
 
Lieve Ilse,

Wat een dubbele gevoelens allemaal. Zo ziet de één een hartje en de ander verliest het.......het is zo oneerlijk!

Ik weet wat je doormaakt, voor de kerst kreeg ik een miskraam van mijn eerste kleintje met 7 weken en 3dgn. Inderdaad je droom valt in duigen..........de test, de blijdschap en de trots en het "gezellige gevoel" vallen weg.........en dan is het leeg en koud. Je mist het zwanger zijn ontzettend want je was er zo blij mee...............het is heel moeilijk om dit mee te maken en helaas onderschatten mensen deze heftigheid.

Wat ik nu ga zeggen is op dit moment misschien totaal zonloos maar over een tijdje zal je hieraan terug denken:

Meisje, jouw kindje komt. Dat het deze keer niet mocht is vreselijk maar ook jij krijgt je kindje! De datum verschuifd en dat is zuur maar dé datum komt....

Neem de tijd....................sterkte meisie........

Liefs Jessica
 
Terug
Bovenaan