Helaas..

Lieve Ilse,
Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik leef echt enorm met je meer. Heb dit zelf in maart meegemaakt. Mijn 1ste reactie was eigenlijk ook dat ik tenminste wel zwanger kan worden. In mijn omgeving heb ik een aantal dames die de hele medische molen doorgaan en dat is ook niet alles.
Heel veel succes met de verwerking.
 
He meid,

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Zoals meerdere meiden hier weet ik wat je doormaakt en wat voor leegte dit achterlaat.

Ik hoop dat je veel steun krijgt vanuit je omgeving.

Liefs
 
Lieve Ilse,
Ik weet wat je voelt. Zelf heb ik ook een miskraam gehad dus ik ken het wat je nu doormaakt. Helaas is het voor mensen die het niet zelf hebben meegemaakt vaak niet te begrijpen. Nu moet je het een plekje zien te geven.Het voelt zo onterecht en oneerlijk maar weet dat JIJ hier niks aan kan doen. Soms beslist de natuur anders en dat heb je niet zelf in de hand. Weet dat er veel meiden zijn die hetzelfde meemaken als jij nu en hopelijk vind je daar wat troost uit. Ga vooral niet de moed opgeven, uiteindelijk hoop ik voor je dat je over een tijdje lekker gewekt word midden in de nacht door een lief baby'tje :)
Liefs Dees
 
Terug
Bovenaan