Helaas...

A

Anoniem

Guest
Hej meiden...
Helaas ben ik vandaag 'ongesteld' geworden, athans... Veegde oud bloed af... Verder zet het voor zover nog niet door...
Heel vreemd was m'n nod was pas de 24ste, maarja m'n lichaam zal wel weer aan het rotzooien zijn...
Hopelijk zet het gewoon door... Dan weet ik waar ik aan toe ben en kunnen we verder (al is dat makkelijker gezegd als gedaan, moet ik zeggen!! Wat een baal dag had ik vandaag, pfff)

Hopelijk kunnen jullie wel met goed nieuws komen deze maand!!!!!!! Ik duim voor jullie...!!!

Liefs Laura

Balen meid....ik ken die baaldag! en idd laat je ongi maar gelijk doorzetten, weet je waar je aan toe bent en zit je niet in onzekerheid!
hoop dat de andere meiden mooi nieuws hebben en dat wij dan maar Mei-mama's worden ;-)))
liefs

Is het geen innestelingsbloed dan als het verder niet door zet?

Is dat ook 'oud' bloed dan?? M'n nod was eigelijk as donderdag dan had de innesteling toch al een paar dagen terug plaats gevonden moeten hebben?

Dat hoeft dus niet. Late bevruchting en late innestelling kan ook. Blijft dus gewoon afwachten tot donderdag. En als het een late innesteling is kan het zelfs zo zijn dat je pas dagen (of ruim een week in mijn geval) een positieve test in handen hebt. Voor nu zou ik er vanuit gaan dat het deze ronde niet raak is en dan stiekem hopen dat er niet meer bloed komt.

Hi Laura,

Grrr wat balen! Ik ken je gevoel, ik zit nu in de 7e ronde en dat valt erg tegen... Hiervoor was ik 2 keer meteen zwanger maar goed, is blijkbaar echt geen garantie.
Hopelijk is t een innestelingsbloeding maar anders: :-((

Groetjes

Tot nu toe zet m'n ongi nog niet door... Zal het dan toch innestelingsbloed zijn...?!? Ik hoop het zo!!! Hopelijk blijft het de komende dagen uit, al heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben... Ik hou jullie op de hoogte ;)

Terug
Bovenaan