Helaas...

en anders bij twijfel.... TESTEN!!!! hihi dan weet je het wel of het nu leuk nieuws is of niet, je weet wel waar je aan toe bent!

iig succes

Ja dat is zo, dus als ik a.s. donderdag nog steeds niet ongi ben dan ren ik naar de kruidvat ;)

Hi Laura,
Het gekke is dat ik - sinds ik weer bezig ben met zwanger worden - een aantal dagen voor NOD al bloed verlies. Ik wil je geen valse hoop geven want dat heb ik bijna elke maand (en dan op de dag dat ik NOD heb breekt t door...) maar toch hoop ik dat je ongi wegblijft!!
Zou wel fijn zijn voor je!

Heel vreemd allemaal, snap niets meer van m'n eigen lichaam...
Ben nog steeds niet ong geworden, zal het dan toch!? Zal (als ik ondertussen niet ong word) morgen alvast maar even een test komen...
Was zo teleurgesteld... Maar dit geen IETSJE hoop... Al reken ik er niet te veel op...
Liefs Laura
Ps bedankt voor alle berichtjes!!!!

Ohhh Laura ik hoop t ZO voor je... Wat kan je dan weer 'verlangen' he naar een zwangerschap. Elke maand wil he t zo graag. Ik ga voor je duimen! Fingers crossed hiero!

Nou hoef (helaas) geen test te halen... De bom is losgebarsten!!!
Op naar ronde 5... Hopelijk voor jullie wel nog goed nieuws deze maand!!!
En anders gaan we duimen dat we volgende maand over kunnen naar het andere forum!!!!!
Liefs Laura

Ah das SH** meid!!! :-((
Raar he dat je lijf dan ineens anders 'doet'. Ik heb dat nu sinds we bezig zijn, dag of 3-4 voor NOD heb ik last van bloedverlies.
Hopelijk voor jou deze ronde meer geluk, het lijkt allemaal zo simpel maar het is echt niet vanzelfsprekend. Ik vind die maanden alleen zo onwijs lang duren... :(
Succes met de nieuwe ronde!

dank je wel!!!
De maanden duren idd nu opeens vrij lang!! De ene dag denk ik aan niets anders... Moet ik ook maar van me af zetten... (al is dat makkelijker gezegd, als gedaan)
Jij ook nog succes!!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan