Helaas

Helaas IUI 1 niet gelukt. Zou zaterdag ongi moeten worden nav de IUI, maar volgens mijn eigen cyclus donderdag. Het is maandagavond en ben dus al ongi. 9 dagen na de IUI!! Dat kan toch niet goed zijn?

Het is echt een ongi. Alles klopt, krampen, helderrood bloed, kleine stolseltjes....
Op naar ronde 34/IUI 2...

Ik hoop dat de andere meiden meer geluk hebben!

Liefs Daisy

He meis, dat is balen! Is inderdaad een erg korte periode tussen de inseminatie en je ongi. Zou ik toch maar even navragen bij de gyn.
Dit weer zal ook ontzettend helpen aan je humeur (NOT), maar hou je taai! Op naar 2012!! Het wordt ons jaar, let maar op!

Veel liefs

Jeetje meis, dat is balen. En zo snel ook. Ik zou t zeker melden bij je gyn.
Sterkte met deze grote teleurstelling en hopelijk kunje je weer vol goede moed op IUI 2 concentreren.

Wenser

dat is kl*te. En inderdaad, wat zit er maar heel kort tussen de IUI en dat je ongesteld wordt zeg. Zou het er zeker over hebben. Even flink uithuilen en over een paar dagen weer met frisse tegenzin verder.

donderdag ga ik weer naar het ziekenhuis en dan vraag ik zeker even na hoe of wat of wat over die 9 dagen.
Mijn humeur is idd erg beneden nulpunt gezakt en ik voelde me al niet helemaal lekker... Nu is mijn groepje lekker naar de gym, kan ik vast nakijken. Straks snel naar huis!

@ Star, ik hoop echt dat 2012 ons jaar gaat worden!!

Meissie. Ik ben op dit moment tipsy. Ik moet even kwijt wat een KUT kaar hebben we!!!!!
Wat baal ik dat het voor jou mislukt is!! Echt klote meiss! Helemaal de eerste ik had zoveel hoop, dit gaat lukken en dan knal je zo van die wolk af...

Ik denk net als Star dat 2012 ons jaar gaat worden!! Meiss we gaan ervoor!! Knallen met die hap en ooitr komt er een kindje voor ons hoe dan ook!!!

Liefsss!!

Terug
Bovenaan