Helaas

Hey prinsesL, lekker tipsy zijn, nu kan het nog! Had idd ook wel behoorlijk goede hoop. Alles zag er tiptop uit en toch de eerste keer....

maar ja, wat doe je aan zo'n lijf dat niet mee wil werken. Zou graag ruilen met een collega die kinderloos wil blijven. Eens kijken of haar lijf wel meewerkt. Helaas werkt het zop ook weer niet...

Zit al weer negatief te denmken dat 2012 alles of niets wordt... Als we 6x IUI hebben en daarna 3x IVF zijn we over een jaar misschien wel helemaal klaar in het ziekenhuis.
Pfff.... dan maar hopen dat er inmiddels een dikke buik is verschenen! Weet dat je er niets van kan zeggen, maar deze gedachte schiet ongewild steeds door mijn hoofd. Misschien heeft het ook wel met de druk van de feestdagen te maken.

Maar goed, ik ga vandaag mijn best doen deze negatieve deken van me af te schudden. Ik loop er nu al een paar dagen mee rond en ik ben het zat!!

X

hey daycey, hopelijk zet je door met de iui.. Want gemiddeld heb je er 3 nodig, Somige vrouwen zitten daar natuurlijk overheen, maar een klein deel niet, en ik ben na de eerste iui zwanger geworden, het hoeft maar net raak te zijn! Stertke.. Groetjes een 34 weken zwangere door de iui!!

Terug
Bovenaan