Helaas

A

Anoniem

Guest
Na een zeer spannende week ben ik nu echt ongesteld geworden. Ik kan het bijna niet geloven, had morgen toch wel een licht positieve test verwacht op dag 31. Maar... mijn lijf zegt anders.

Moed verzamelen en nu de IUI met hormonen tegemoet.
Wenser

Sterkte wenser en ik hoop dat de gestimuleerde iui jullie snel jullie wondertje brengt..

Ahh. Dat is flink balen.
Sterkte en op voor de volgende ronde

Super balen!! Ondanks dat je t niet verwacht had toch heel erge teleurstelling. Bah!! Iedereen hier had het je zo gegund.
Nu verwerken, loslaten en opladen.
Hoop dat de iui je het duwtje in de rug geeft die je nodig hebt!

Liefs mama3007

ik dacht effe snel kijken, en dit was niet het berichtje wat ik had gehoopt te lezen hier, he echt balen had het zo gehoopt voor je maar dat weet je. Welke hormonen krijg je? Ik hoop dat het maar bij 1 iui blijft. en luister naar je eigen lichaam en praat er zoveel mogelijk over met je man, het is weer een hele stap.

lfs

Lief van jullie. Oh wat balen we zeg. Had stiekem al op de mamaclub augustus gekeken ;-(

Ydnew: ik krijg fostimon en pregnyl.

He bah, wat verschrikkelijk balen!!! Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit!!! Hopelijk wordt de volgende ronde, jullie ronde! dikke kus en hoop dat je de teleurstelling een plekje kunt geven! xxx

Balen zeg!! Toch even slikken als je ongesteld wordt, je blijft altijd dat beetje hoop houden als het langer uit blijft :(
Dat de IUI maar snel z´n werk mag doen! Succes

Terug
Bovenaan