Helaas

Dat is geen leuk nieuws om te lezen! Heel vervelend dat het toch niet zo zou mogen zijn!
Ik wens je veel sterkte en succes met de volgende ronde.
Het is het weer wel om lekker op de bank te zitten met een wijntje...

Balen! Maar aan de andere kant ook wel lekker dat jullie met IUI gaan starten. Voor ons was dat DE oplossing!

dat is goed balen. succes met je IUI. hoop dat het dan voor jullie gaat lukken.

Ik hoop dat dat ook voor ons geldt Daisy, jouw verhaal geeft mij wel moed natuurlijk.
Ja vandaag heb ik er wel een drankje op genomen.
en met de IVF-kliniek gebeld. Dinsdag eerste echo en prikinstructie. En dan onze eerste IUI in.

Ik denk dat ik het makkelijker had gevonden als ik niet zoveel hoop had gehad de laatste dagen. Maar ga er toch wel positief in, maar es zien wat IUI gaat brengen.

Dank jullie voor de lieve woorden hoor, fijn dat er zoveel mensen meeleven, want verder deel je t niet met zoveel bekenden.
Wenser

Ja, als je een paar dagen te laat bent, krijg je toch hoop. Ook tegen beter weten in.

Groot gelijk dat je er een lekker drankje op hebt gedronken, hoor. Misschien wel een van de laatste voor 2012!

Wel fijn dat je nu ook snel kunt starten met de prikinstructies en niet pas over een week ofzo. Dn telt deze ronde gewoon mee voor IUI waarschijnlijk. Ik vond het prikken trouwens erg meevallen. Alleen goed opletten dat je wel steeds een ander prikplekje opzoekt. Lekker links en rechts afwisselen. Je buik wordt er wel steeds beurser van!

Succes, ik blijf je in de gaten houden!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan