HELDER BLOEDVERLIES...BEN NU 9W 2D...

Hey Marjolijn,

Als je bloedverlies hebt ga je natuurlijk van het ergste uit. Je schrikt je natuurlijk ook te pletter. Ik heb het deze zwangerschap al drie keer gehad. Ik verloor een beetje helder bloed en de dagen daarop net wat jij zegt die bruine smurrie. Het was bij mij gelukkig maar heel weinig... en ik zag het alleen als ik naar de wc was geweest bij het afvegen zeg maar. Ik heb twee weken terug mijn eerste echo gehad en ik bleek toen 8 weken te zijn en we zagen daar een heel mooi hartje kloppen! Het hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn, en ik hoop echt dat dat bij jou ook het geval is.

Heel veel sterkt straks in het ziekenhuis meis!! Ik zal voor je duimen!!

Natasja

wat vreselijk kan me voorstellen dat je je helemaal te pletter bent geschrokken, ik duim voor jullie dat het "maar" een bloeding was en niets ernstigs..

www.0409mamaforum.nl (HET april 2009 mamaforum!)

hoi hoi...

Kom net terug van de echo...
en we hebben goed nieuws..gelukkig!!
Het hartje klopte nog steeds...Verder waren er geen bijzonderheden te zien..De gynacoloog dacht dat het eigenlijk vanaf nu wel goed moest gaan...

pfffff...weer een hele opluchting.....

heb meteen een mega taart gehaald..en dan ga ik het zo op mijn werk vertellen!(heb avonddienst)  Heb toch nu af en toe wat last van mijn buik..dus dan weten ze het maar..En het is toch wel een taartje waard he????

bedankt voor het medeleven trouwens...!!

Hey Marjolijn,

Joepie, wat fijn! Ooohhh wat zal jij blij zijn zeg... En een taart gehaald, das wel het minste haha. Hmm  ik heb wel zin in taart! ;-)
Hoeveel weken ben je nu?

Groetjes en geniet van het supergoede nieuws,
Jannie

Hoi Marjolijn,

Joepieeeee, wat een goed nieuws zeg, wat zul jij opgelucht zijn.
En die taart is dubbel en dwars verdiend, laat hem maar lekker smaken.
En nu echt gaan genieten he!!

Liefs, Petra

Terug
Bovenaan