Helder draadjes slijm in de week voor je NOD

Wie heeft er ook last van helder draderig slijm vlak voor je NOD?
Ik moet volgende week ongi worden en had deze week bij vlagen last van draadjes slijm.
Maar niets met kleur ofzo, alles helder, net zoals vlak voor mn eisprong.
Kan er op internet ook niets over vinden eigenlijk...
Heb verder een enorm opgeblazen gevoel onderin mijn buik en vd week tijden het klussen deed het klussen pijn, dit heb ik dus nog nooit beleefd...
Errug vreemd allemaal...
pffffffffff

x mamaloe

Hoi Mamaloe

Dat had ik ook, afgelopen donderdag en volgende week is mijn NOD. Ik dacht dacht dat het mijn eisprong zou zijn en dat ik dus een iets langere cyclus heb dan 28 dagen.
Ook die pijn die jij beschrijft en het opgeblazen gevoel.
Heb je ook steken in je buik en heeeeeeel pijnlijke tepels??
IK wel

Marjolein

Hoi Marjolein,

Ja zag het idd ook. Gezellig samen wachten. Ik kan dat slijm ook niet echt verklaren. Er zijn mensen die zeggen dat je dit hebt als je in verwachting bent maar ik kan er niets over vinden op t net. Moet zeggen dat t er vandaag niet meer is maar wel dat volle gespannen gevoel in mijn buik.
Had de vorige zwangerschappen ook geen klachten dus dat hoeft dus niet perse, maar kan   me die gespannen buik ook niet zo herinneren.
Tijd vliegt he, dat soort dingen moet je eigenlijk opschrijven.
Voel jij je nu ook anders dan dan normaal als je ongi moet worden?
Hoeveelste ronde is dit?
Bij ons de 3e, eigenlijk nog heel vroeg dus...

Groetjes mamaloe

Hoi Mamaloe

Dit is mijn 2e ronde, ik ben half augustus met de pil gestopt die ik zeker 10 jaar slikte.
Het wordt ons eerste kindje dus het is allemaal nieuw.
Ik merk wel dat ik kort na het eten weer honger heb maar probeer daar zo min mogelijk aan toe te geven.

Ik denk eigenlijk dat die verschijnselen bij het ontpillen horen, maar ik hoop het natuurlijk niet. Maar zwanger in de 2e ronde is wel erg snel, ook al lees en hoor je het wel dat ze heel snel zwanger worden.

Hoe oud is je eerste kindje??? Toch grappig dan hoe snel je de dingen vergeet van een vorige zwangerschap.   Voor mij is echt alles nieuw en zal er veel gaan veranderen.

Groetjes Marjolein

Hoi Marjolein,

Onze oudste is 4 en de jongste 2 jaar.
Tja sommige dingen vergeet je weer, sommige dingen niet.
Wat ik het meeste miste na de bevallingen was het getrappel in je buik.
Kan er ook weer enorm naar verlangen.
Hoe voel jij je vandaag?
Ik sloom traag en hangerig.
Constant een gevoel in mn buik wat niet pijn doet ofzo maar het is er wel.
Heb echt zoiets van, laat de duivels maar komen als ze dan toch willen komen...
Ben zo benieuwd, vooral vanwege dat rare slijm hihi.

Groetjes mamaloe

Hoi Mamaloe

Vandaag is mijn NOD als ik uitga van 28 dagen. Dat slijm is er nog steeds een beetje en ik heb   nu ook de griep gekregen. Voel me dus echt ellendig.
Ik wil nog een week wachten voordat ik ga testen maar weet niet of ik dat vol ga houden. Oh en mijn tepels doen echt pijn, na het douchen afdrogen was behoorlijk pijnlijk.

Marjolein

Terug
Bovenaan