Helder draadjes slijm in de week voor je NOD

Hoi Marjolein,

Wat vervelend dat je ziek bent. Beterschap!
Ook nog geen gevoel dat je duiveltjes gaan komen?
Ik in ieder geval nog niet.
Heb wel aldoor pijn in mn rug, onderin. Ook weer zoiets raars, heb ik normaal ook nooit...
Pffff al die klachten, snap soms nix van mezelf.
Ik heb sinds een dag of wat geen slijm meer. Dat is compleet weg.
Ben zeer benieuwd hoe jij gaat testen!
Hoop van harte positief!
Ik ga stiekum nog een beetje van een 30 dagen cyclus uit want dat had ik de vorige x ook. Dan zou er nog een sprankje hoop zijn dus.
Heb er zelfs al over gedroomd vannacht............zit me aardig hoog dus hihi.

Hey beterschap daar!

Groetjes mamaloe

Hoi Mamaloe

Zoals je ziet ik verveel me en zit maar weer op internet.

Het slijm is bij mij ook minder en gisteren een ieniemienie stippeltje bloed bij het afvegen.
Dit is pas mijn 2e cyclus nadat ik met de pil ben gestopt dus weet ook niet precies hoe lang die zal zijn. De vorige cyclus was ik precies 3 weken overtijd toen ik ongesteld werd. Maar ik weet nog wel dat ik het voor de pil iedere maand op tijd was.
Afwachten maar.

Wanneer ga jij testen??
Groetjes Marjolein

hallo dames, sorry dat ik erbij kom hoor.. maar mijn nod dag is ook
vandaag.. en nog steeds nix.. ;) echt spannend hoor.. ik wilde vrijdag
pas testen.. maar lees dat jullie misschien donderdag al gaan testen?
greetz lavi

Hallo

Nog steeds niks. Maar nu zat ik net te denken (heb verder toch niks te doen) de vorige keer had ik eerst een paar dagen bruin spul en vanaf donderdag pas rood bloed, dus misschien is donderdag wel mijn nod. Of misschien pas volgende week.
Mamaloe, jij gaat donderdag testen?? Hopen op een positieve test. Ik ga denk ik pas volgende week eind van de week testen, vooral omdat mijn vorige cyclus ook langer was, 7 weken wil ik mezelf niet te vroeg gek gaan maken en ook omdat die testen zo duur zijn.   Ook vind ik het nog steeds eng om zo'n test te kopen, de vorige keer heb ik ze zelfs in een andere stad gekocht. Ik lijk wel gek.

Marjolein
PS griep is bijna over, morgen meld ik me maar weer beter op het werk

Hoi Lavi en Marjolein!

Spannend allemaal he?
En is er bij jullie al wat loos?
Hier nog steeds niets.
Baal best wel, want de vorige x was mijn cyclus 30 dagen, daarvoor nog langer dus en weet nou dus niet meer waar ik vanuit moet gaan.

x mamaloe

Hoi Mamaloe en Lavi

Nog steeds niks hier. Toch dacht ik net echt dat ik ongesteld werdt, zo'n pijn in mijn buik had ik nadat ik (sorry voor detail) met moeite gepoept had. Maar weer niks. Toch denk ik wel dat ik ongesteld ga worden.
Ik heb nu ook pukkeltjes op mijn borsten en boven mijn borsten, heel vervelend en mijn borsten en tepels doen nog steeds erg veel pijn. En buikpijn. Ik weet het dus niet en wacht maar af.

Bij jullie al iets??

Marjolein

Terug
Bovenaan