helder rood bloed

Hoi meiden..

Even me ei kwijt hoor..
dinsdag moest ik mijn menstruatie krijgen maar bij mij komt het altijd eerder.. toen ik vrijdagavond bloed vloeide dacht ik dat het wederom niet gelukt was zwanger te raken maar toen het weg ebte kregen we weer hoop.. zondag vloeide ik weer helder rood bloed maar ebte ook weer weg.. maandag toen maar een test gedaan en die was duidelijk positief en die van dinsdag wederom.
Langzaam probeerden we blij te zijn maar was toch onzeker.. Nu ga ik net naar de wc en wederom helder rood bloed op het papier(sorry beetje vies)
Ik heb nu echt een rotgevoel en ben bang dat ik niet echt zwanger ben of het is misgegaan.. helaas moet ik wachten tot maandag voor ik vk kan bellen:( weten jullie hier miss meer over.. heb ook de hele dag bij vlagen al lichte pijn in mijn buik.
Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt..
Liefs Mariska.

Lieve Mariska,

Sorry geen ervaring mee, maar kan je de VK niet in het weekend bereiken of anders de huisartsenpost om je vraag voor te leggen? Ik duim voor je!

Liefs

Nee moest dinsdag mijn menstruatie krijgen dus berekenend op mijn cyclus ongeveer vrijdag.. dus was vandaag officieel 3 dagen pas overtijd en me vaste cyclus volgende 7 dagen.. heb nu ook zeurende buikpijn maar dat kan ook komen van de zenuwen..:(

Dat heeft ook gebeurd bij een vriendin van me, en warschijnlijk, was van innesteling, en ze heeft en gezonde meisje van 4 maand oud nu.
Dus even afwachten!!! Succes

Jeetje wat heftig meid. Je kan helaas niets anders doen dan afwachten maar als ik jou was zou ik vandaag wel een dokterspost opzoeken en vertellen wat er aan de hand is, voor een echo is het nog te vroeg (althans om een kindje te zien) Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Sterkte! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan