helder rood bloed

Tja kan je niet helpen. Op een echo is inderdaad nog niet veel te zien.

Het kan twee kanten op gaan. Innestelling of een miskraam. Helaas moet je afwachten. En buikpijn hebben we bijna allemaal in het begin gehad. Bij mij is het nu pas minder tot bijna geen pijn.

Meid succes met afwachten en gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Al is het dat je je verhaal even kwijt kan.

Dankjullie wel allemaal voor lieve reacties..
bloeden is weer over.. net als vorige 2 keren iets helder lichtrood bloed en daarna alleen nog heel klein beetje bruinig bloed en daarna weer weg.. mijn buikpijn is ook weg en heb vanmorgen nog een test gedaan en die was overduidelijk 2 rode lijnen..
Ik werk voor een gynaecoloog(ik pas op haar kindjes) en denk dat ik woensdag maar het hele verhaal vertel en haar om raad vraag.. ik kan idd niks meer doen dan wachten tot ik minimaal 8 weken zwanger ben..
Ik wacht het dus af en probeer me niet te druk te maken(als alles wel goed is zou dat alleen maar slecht zijn voor de baby)
Dankjullie wel:)

Liefs Mariska.

Ik herken dit wel hoor! (mijn dochter is nu 3,5)
Ik kwam er pas met 8 weken achter dat ik zwanger was. We waren ook helemaal niet bezig met zwanger worden toen.
Ik ben wel 'ongesteld' geweest, maar heel minimaal. Maar omdat we er helemaal niet mee bezig waren, heb ik er niks achter gezocht eigenlijk! Dus een beetje bloed, dan weer niks, dan nog wat druppels!
Dus ik denk dat die positieve test gewoon hartstikke positief is!

Volgens mij kan je een vk altijd bellen hoor, ook in het weekend!

@Anneke dankjee..
Stelt me toch wel gerust..
het is idd erg minimaal en vroeg net aan mijn vriend hoe mijn buikpijn was bij de zwangerschap van mn dochter en hij zei dat ik het toen ook vond voelen als menstruatiekramp.. ook begin ik soms zere borsten te krijgen dus daar ben ik erg blij mee..
heel stom maar hoop dat ik snel misselijk word en zere borsten krijg.. dat stelt me enorm gerust.. en nu toeleven naar mei dat ik een echo krijg:)
Liefs Mariska.

Ik heb zelf in januari een miskraam gehad. En zo vroeg kunnen ze wel iets zien inwendig. Niet een kindje. Maar wel of er iets in de baarmoeder zit of niet.
Heel veel sterkte en hopelijk is het gewoon de inesteling!
Zal voor je duimen.

Ik ga morgen de vk bellen en het verhaal vertellen en dan afwachten wat ze zeggen.. maar ik was gisteravond bij mijn zus en die is 30 weken zwanger momenteel en die heeft de eerste 2a3 maanden ook bloed verloren maar is nog steeds zwanger van hun kleine dus dat stelde ook wel iets gerust:) Hoop dat het goed komt. daar gaan we vanuit:) thnx allemaal:)

Terug
Bovenaan