helderziende gebeld.

ik heb net een helderziende gesproken en ze had bizar veel dingen goed zeg !!
getver ik werd er gewoon stil van ze zei gelijk tegen me dat ik in oktober zwanger zou raken van een tweeling sowieso een jongen !!! het andere geslacht kon ze niet helder krijgen.
Bizar zeg net als die manuella zei zij ook oktober!!
Nou ben benieuwd ik had gebeld met 0900-7272266 en dan optie 3 daar kan je al je vragen kwijt.
Voor de geiintreseerde succes!!
bianca

Hoi Bianca,

Wat gaaf!!!!
Ja ik ben ook zo'n muts die erg bijgelovend is maar ik heb zojuist gebeld en ze vertelde me dat een zwangerschap heel erg dichtbij is, of ik ben nu al zwanger of anders de volgende maand....
In een impuls draaide ik het nummer net en het gesprek was erg fijn, ze zei veel rake dingen, best emotioneel.
Misschien voor de minder gelovige onder ons, moeilijk te geloven....
Maar ik vond het fijn, bedankt dus voor je berichtje,
en nu maar afwachten he?
veel liefs, Mootje

Ja ik was wel zenuwachtig maar ik heb geprobeerd zo min mogelijk te zeggen en veel te vragen dit was alleen niet echt nodig want ze kwam heel rustig over en gaf je ook de tijd om dingen te vragen en kwam uiteindelijk gelijk met in oktober zie ik een prille zwangersschap!!!
Gewoon doen en ben dan wel heel benieuwd naar of het klopt!!
Ze zei wel bij mij je raakt niet op een normale manier zwanger ik zie iets van een kunstmatigheid of zo zouden het condooms kunnen zijn ??
Ik zei gelijk ja dat klopt officieel zouden we het voorlopig nog met condooms doen maar mijn man kan er niet tegen dus toch besloten voor het eggie te gaan.
lache joh!!!!
bianc

Ja ik was wel zenuwachtig maar ik heb geprobeerd zo min mogelijk te zeggen en veel te vragen dit was alleen niet echt nodig want ze kwam heel rustig over en gaf je ook de tijd om dingen te vragen en kwam uiteindelijk gelijk met in oktober zie ik een prille zwangersschap!!!
Gewoon doen en ben dan wel heel benieuwd naar of het klopt!!
Ze zei wel bij mij je raakt niet op een normale manier zwanger ik zie iets van een kunstmatigheid of zo zouden het condooms kunnen zijn ??
Ik zei gelijk ja dat klopt officieel zouden we het voorlopig nog met condooms doen maar mijn man kan er niet tegen dus toch besloten voor het eggie te gaan.
lache joh!!!!
bianc

nou ik heb ook gebeld en ik moet eerlijk zeggen dat ik er een ontevreden gevoel overhad. Ze vertelde me niets nieuws en was vrij afstandelijk. Wel zag ze 2 kinderen in de toekomst. ach ja we zien wel. ik moest me meer ontspannen en er niet zo mee bezig zijn. maar ik ben er eigenlijk ook niet echt veel mee bezig. zoals ik al zei we zien wel.

wel fijn voor jullie dat jullie er wel een goed gevoel bij hadden.

liefs daan

whaaaa
ik heb het ook gedaan wat eng joh me hart klopte een keer zo snel het was een hele aardige vrouw ik weet niet of ik het mag geloven maar volgens haar raak ik binnen nu en 2 maand zwanger nou hoop maar dat ze gelijk heeft hi hi liefs annemieke

Hallo,

Ikheb gebelden kreeg te horen dat ik meer geduld moest hebben.
we zijn vanaf december bezig. Hoelang zijn jullie al bezig om zwanger te raken?

groetjes Babytje

Terug
Bovenaan