helderziende gebeld.

Onder keuze mogelijkheid 3, kies je dan, je krijgt iemand aan de lijn (helderziende) en dan kun je gewoon je vragen stellen. Ik vond het een erg aardige en rustige vrouw.
Je mag haar wat vertellen en vragen wat je wilt weten.
succes, liefs Mootje
O ja, ik vond het ook dood eng en mijn hart klopte als een razende....

Hoi,

Nou uit nieuwsgierigheid heb ik ook ff gebeld. Het spijt dat ik het zeggen moet maar wat een onzin.IK geloof best in bepaalde dingen maar niet hierin,die vrouw kon me werkelijk niks vertellen wat ik niet wist,of ze zei ik weet het niet. Vond het trouwens maar een onaardig mens. Maar ja,als een ander er wel wat aan heeft,ga je gang!

wat een grote onzin zeg. Ik vroeg haar ofdat we binnenkort zwanger raakten en toen antwoordde ze dat de term binnenkort niet in haar vakgebied voorkomt. dus vroeg ik het anders maar toen antwoordde ze dat het waarschijnlijk wel een keer zou gaan lukken maar dat hun nooit kunnen zien wanneer.
Toen ik vroeg of ik nog meer kinderen ging krijgen zei ze dat we het eerst maar eens bij 1 moesten proberen.
Toen ik haar vertelde dat we er al een hadden zei ze snel dat we het eerst maar eens voor de 2e moesten gaan proberen.
Ja, zo kan ik het ook, weet ik nog helemaal niets.

groetjes doortje

Hoi hoi..Ik wil graag even reageren op dit berichtje!....
Uhhm wat kost t per minuut?..hahaha   das t eerste wat in me opkomt!.  

Zelf ben ik erg spiritueel bezig enzo en doe ook een ontwikkelingscursus...
Nu had ik een aantal maanden geleden sterk het gevoel dat ik zwanger was..
(alleen was ik het niet) lol...

Dus ik hup,m'n pendel voor de dag en jah hoor,zwanger!!..   S'avonds op de cursus iedereen gevraagd.. owow wat was ik zwanger!!!...
Ik helemaal blij...   Maar t bleek niet zo te zijn!..

Wat ik hiermee wil zeggen is ... Je eigen gevoel kan je behoorlijk in t ootje nemen...
Wat ik wilde horen dat hoorde ik... hmm vind t lastig om uit te leggen,ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel!. hahaha
Je kan iemand ook (onbewust) beiénvloeden met jou 'gedachte' ...
(ow jee,ik ga zweverig kletsen!!).. whihi

Ik wilde zo graag dat ik zwanger was,en dat straalde ik helemaal uit!..
En iemand anders die er misschien weer gevoelig voor is diekan t weer zo plaatsen dat ik zwanger BEN!..       hmmzz ingewikkeld!.   lolzzz...

En een 0900 nr bellen... hmm   nee sorry,daar geloof ik niet zo in!..
Die dame aan de telefoon die ziet jou niet,die gaat af op wat jij haar verteld    

Maar dit zal 1 van de zooo veeel onderwerpen zijn waar de meningen verdeeld over zullen blijven!!..hahaha

paranormaal ... ok!     Maar via een telefoontje ... hmmm nee...      

Liefs Joyce

Lijkt mij ook een beetje vreemd. Ik heb op dat andere forum laten pendelen en dat is misschien al wat overdreven omdat je er toch in je achterhoofd rekening mee gaat houden. Als ze nu zeggen dat het een jaar zal duren, ga je dan relaxen en over een jaar weer es kijken hoe je cyclus verloopt? Lijkt me niet. Terwijl je waarschijnlijk wel gespannen wordt wanneer ze zegt dat het de volgende maand al raak zou zijn.
En gespannen zijn lijkt me niet goed.

Ik ga dus echt niet bellen hoor! Het heeft sowieso geen invloed op je toekomstige zwangerschap, dus heeft het eigenlijk helemaal geen nut. Weggegooid geld.

Groetjes,
Marian

Hallo allemaal

Ik wil jullie niet ontmoedigen als je hier in geloof begrijp mijn niet verkeerd.
Maar een paragnost kan niet in tijd aan geven.Wel kunnen ze zeggen of het ver of dichterbij is.
En dit zo door de telefoon?
Ik heb hier mijn vraagtekens over net als bij de sex lijn zitten ze terwijl ze zitten te strijken de mannen op te geilen over de telefoon.
Maar ja ieder het zijne

Ik wil alleen maar zeggen laat je niet gek maken.

Gr lily

Terug
Bovenaan