A
Anoniem
Guest
Zifjon heeft al vaaf zijn geboorte exceem en ik gebruik ook absoluut GEEN producten met parfum en conserverings middelen. Je zou een tijdje om de twee dagen in bad kunnen doen en de andere dagen wassen en producten van Weleda en Zarqua gebruiken. Het is niet goedkoop maar echt super spul. Zwitsal heeft nu ook een lijn zonder parfum die is wel goedkoper maar bevat wel conserveringsmiddelen. Ik denk dat haar huis geiriteerd is geraakt door het krabben en prikkels van buitenaf en elke prikkel zoals een badje, parfum, wasmiddel geen katoene kleding maakt het weer dat het gaat jeuken. Haar huidje heeft ff rust nodig en dat doe je in iedergeval door even geen parfum dingen te smeren en niet de huid verder uit te laten drogen. En producten met parafine en vaseline sluiten juist d ehuid waardoor het niet hersteld niet echt ok dus.
sterkte en als je nog vragen hebt lees ik ze wel hoop dat je wat aan deze tips hebt.
gr van Mariska
sterkte en als je nog vragen hebt lees ik ze wel hoop dat je wat aan deze tips hebt.
gr van Mariska