hele brutale vraag

Bij ons is het al een stuk minder,ben vaak te moe voor,mn man wil wel regelmatig dus we doen het nu zo 1 keer in de 2 weken,wel weinig maar dat komt wel weer als de kleine straks een paar maanden is....ik heb na een orgasme een tijd lang een harde buik...bij die andere ook altijd.standjes vaak lepeltje lepeltje of op zn hondjes haha....bovenop is nu echt niet fijn meer.
liefs jootje

De laatste keer was voor ons beide zo.. vreemd dat we nu eigenlijk meer knuffelen dat verder ook maar iets. Ik had na de laatste keer ook zo veel last van vreemde dingen dat ik denk ik onbesproken hebben afgesproken ons er maar niet meer aan te wagen.

Wij hebben nog regelmatig seks.. iets minder dan voorheen maar dat is vooral omdat ik soms bijna gelijk in slaap val als ik mijn bed zie... wij genieten er nog steeds samen wel heel erg van.. wel vind ik het fijn om eerst even gedoucht te hebben.. ik voel me dan wat frisser omdat ik het idee heb dat ik anders ruik van onderen...
Wij bespreken wel echt alles samen.. als iets niet fijn voelt. ook vond ik me in het begin jiet zo aantrekkelijk met mjjn dikke buik, gelukkig heeft mjjn vriend daar geen last van en daardoor kan ik me nog steeds helemaal omtspamnen bjj hem.

wij hebben nog wel gewoon sex maar ik moet niet tussendoor klaarkomen want dan heb ik zo veel pijn (harde buiken) dat het feest dan gelijk ophoud.

ik vind het zelf ook lastig.. bovenop is niks ook zeker niet met me bekken. en doggiestyle ook niet krijg ker ook last van.. we proberen het nog 2 a 3 x per week bij tehouden.. net zoals immke is manlief blij met mijn buik en zeker met mijn borsten haha..
krijg gelukkig geen harde buiken maar wel lastig op mijn rug.. dus ja dan of lepeltje lepeltje of af en toe gewoon op me rug..

Haha grappig onderwerp. Hier is t ook ietsje minder als normaal hoor. Nu zo'n 2-3x per week. Het is en beetje eentoniger omdat allerlei standjes niet meer lukken. Echt plat Op m'n rug liggen lukt me niet, hondjes, beetje gevoelig en bovenop ook niet helemaal prettig meer. Wij doen vaak man op z'n zij, ik beetje rug/zij en m'n benen over zijn bekken heen zeg maar. Snappen jullie m? Verder op de bank Hihi lukt t nog m'n man ervoor op z'n knieën en ik zittend/liggend op de bank. Iemand anders nog goede ideeën? ;-)

Terug
Bovenaan