hele brutale vraag

hier proberen we nog wel wat maar door de vermoeidheid en vooral bekkeninstabiliteit is er niet veel lol meer voor aan voor mij.
stoten tegen die heupen is niet echt leuk.

dus ja dan maar de andere opties, merk dat ik minder knuffel want wil niet dat weer uitloopt op hem afwijzen want dat vind ik niet leuk.

oja zelf bezig werkt wel weer, ontspant die rug weer. maar idd harde buik erna.

oja M88 dat heet lepeltje lepeltje hahaha 1 van de weinige houdingen die nog lukken en variant daarvan. heeeel herkenbaar

oh zo irritant dat je je nie tmeer kan bewegen.En het gevoel is er wel gewoon he.

ach ja manlief heeft pc en een handdoek, als echt niks meer lukt dan moet die daar maar mee redden

We hebben nog wel sex maar niet meer zo vaak als ik soms wel zou willen. Ik heb gewoon teveel pijn daarna (door t schudden van de buik zeg maar hahah) en soms ook ervoor, dat ligt eraan hoe druk ik ben geweest.

Ach nog een week of wat en dan wordt t allemaal weer wat makkelijker haha.

xx

Tis hier ook veel minder hoor. Vooral sinds ik dat bloedverlies heb gehad, dan durf je toch niet meer ouderwets tekeer te gaan hihi. Wij doen het nog wel elke week, vooral voor mn man, maar lang niet altijd echt vrijen. Vaak elkaar ''verwennen'' en heel veel knuffelen. Ook ik krijg na een orgasme een enorme harde buik en dat begint nu echt vervelend te worden.

Mijn man heeft ook een pc en een handdoek maar dat vind hij maar niks hihi. Veel te nep en hij vind mij mooier. Zo lief gezegd!!! Ik voel steeds meer een waggelende pinguïn dus dat is dan wel erg lief. Hij krijgt dus regelmatig een handbeurtje hihi. (of zou het daarom zeggen....)

Liefs ciomama

Tja, dit staat bij ons echt op een laag pitje. Allebij niet veel behoefte aan. Manlief vind het eng en ik krijg er onwijs pijnlijke buik van.
Lekker knuffelen vinden we nu ook lekker

x yvonne

@vierde wonder:hoe kom je daar aan toe???haha veel energie nu,soms hoor je dat ook he bij zwangeren.
hier echt maar 1 keer per week,wil wel meer maar heb er de energie niet voor
liefs jootje

haha die mama jo!1
kan me voorstellen dat je denk zoo vierde wonder...
ik kan took geen 2x per dag meer hoor.. kan dan bijna niet meer lopen.. heb geen vent als neger hoor maar toch.. hahahah

Tis hier minder. veel meer handwerk dan normaal. maar als we het proberen dan doen we het op zijn hondjes. alleen dan leg ik mijn borsten en buik ontspannen op een kussen. dit verminderd de pijn grotendeels. kwa geur, vraag het je man eens of hij het niet lekker vindt, mijn man vindt mij namelijk nu veel lekkerder (ruiken) dan van te voren. ben zoeter :p
maarja mijn handjes en mondje doen nog het meeste werk. mijn man is beetje erg verslaafd dus in een week nog zo'n 5 a 6 voor hem. voor mij is het inmiddels alweer 2 maanden geleden verwent te worden omdat ik het gewoon echt niet fijn vindt.

liefs Jessie

Terug
Bovenaan