hele cyclus last van buik!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu ruim 3 maanden van de pil af en was eigenlijk meteen regelmatig (35 dagen, wel lang maar tenminste wel regelmatig!)

Het volgende is het geval: buikpijn/pijn eierstokken  richting eisprong, buikpijn/pijn eierstokken na eisprong, buikpijn.pijn eierstokken richting NOD, en vervolgens weer overnieuw!

Sjonge jonge, eigelijk heb ik de hele maand last van mijn buik/eierstokken. De ene keer welliswaar erger dan de andere, maar toch!

Wie herkent dit ook??

Liefs Meike, 3e ronde, nod 5 maart

Ja hoor dat herken ik wel.
Niet zo extreem als jij misschien maar wel dagen achter elkaar flink last van m'n buik.
Ik heb het idee dat het toch van het ontpillen kwam.
Heb het de afgelopen ronde (ronde 4) niet gehad en merk nu aan de buikkrampen tijdens de RD tijd, dat ik mijn oude cyclus eindelijk weer helemaal terug heb. Met giga buikkrampen en al. (dat had nou ook weer niet gehoeven haha)
Nu heb ik pas het idee dat ik echt pil-vrij ben.
Ik zou het misschien even afwachten, nog een ronde. Mocht je het idee krijgen dat het echt niet goed is, kun je altijd even naar de huisarts. dan weet je het zeker.

heel veel succes!
Brinn

o ja, ik was trouwens ook meteen heel regelmatig, 31 dagen, een paar maanden achter elkaar. Ik dacht dat dat nu mijn cyclus was. Nu zit ik weer op mijn oude cyclus van 28 dagen!
Nog een teken misschien?

Hoi!

Ja, misschien is het nog wel van het ontpillen.... en hopelijk wordt mijn cyclus ook nog minder! 35 dagen is lang hoor! Dan ben je ongsteld geweest en dan duurt het nog ruim 2 weken voor de eisprong..... dat is echt langggggg!

soms heb ik het gevoel dat mijn eierstokken worden omgedraaid en dat er spelden in geprikt worden. Dan moet ik echt ff gaan zitten. Maar dat kan de hele cyclus door ineens komen opzetten! Echt vreemd..... ik zie het nog wel ff aan! Weet in iedergeval wel dat het werkt van binnen! Wanneer heb je je volgende NOD?

Liefs Meike

Hoi Meike,

Ik heb deze ronde (7) de hele tijd last van m'n buik gehad en die maanden daarvoor niet en mijn nod is inmiddels al geweest (4 feb.). Maar ik werd er ook echt gek van, soms echt van die steken, wist dan niet hoe ik staan of liggen moest. Ik had mij voorgenomen om na mijn ongi naar de huisarts te gaan en nu....is het afwachten, zaterdag ga ik weer testen.

Liefs Lientje

Hoi Lientje!

Las inderdaad hier en daar wat van je dat je nog steeds op de RD wacht! Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is! En die buikpijn, ja, ik had en heb het ook, maar ben wel ongesteld geworden. Maar wie weet betekend het bij jou wel wat anders! Ik duim voor je!

Ik heb 19 febr. ongeveer mijn eisprong, maar heb het gevoel dat ie deze keer eerder komt. Ik ga vanaf dinsdag met ovul.testen van beginnen. Heb je daar ervaringen mee?
Of iemand anders?

Liefs Meike

Ja, ik heb daar wel ervaringen mee, met die van Romed, maar die bevielen mij niet en een paar andere meiden ook niet. Als ik wel ongi wordt dan ga ik het proberen met die van clearblue, die kwamen er beter vanaf bij velen.
Dus ik heb wel ervaring, maar je hebt er niet zoveel aan. Sorry!!!

Welke ovutesten ga jij gebruiken dan?

Liefs Lientje

Hoi!

Ik heb ze ook gekocht van clearblue. Wat zijn die duur zeg! Hoop maar dat het werkt! Maar als je dan evt. positief test, komt de ei dan nog, of moet ie dan nog komen?

Sorry, ben hier echt een leek in!

Groetjes Meike

Terug
Bovenaan