hele cyclus last van buik!

Eeeuuuhhh, bij die van Romed was het zo dat die dan binnen 24 uur, geloof ik kwam, maar hoe dat met die van clearblue is....  Ben ook geen expert, maar wie weet weet iemand anders het wel. Staat het niet in de bijsluiter?

Het voordeel van clearblue is dat je je urine niet 4 uur op hoeft te houden, dat was een ramp voor mij, dat moest bij die van Romed dus wel.

Veel suc6 !!!!

Liefs Lientje

ja, laat ik eerst maar eens de bijsluiter lezen ! Lijkt me ook handig! haha

jeetje, vier uur niet plassen! pfff zou ook niets voor mij zijn! Hopelijk werken de testen, ben eigelijk wel regelmatig, maar wil graag weten of ik het goed heb wanneer ik zelf denk mijn ei te hebben.

En hoe voel jij je verder? Nog geen tekens verder van de RD??

Meike

Dat was voor mij ook de reden om ovutesten te gaan gebruiken. Toen ik na ronde 6 weer ongi werd had ik zoiets van nou wil ik weten of we wel in de juiste periode klussen, maar helaas ik heb dat niet echt kunnen ontdekken!!!

Nee, hier nog geen tekenen van de rd, ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden, echt heel spannend!!!

Liefs Lientje

Hoi Meike

Ik dacht ik kom nog eens kijken hoe het is...
Leuk om alles te lezen, iedereen is toch echt met dezelfde twijfels bezig. Ook ik was aan het denken om ovulatietesten te gaan gebruiken. Maar ik geef het nog een maandje. Zeker nu mijn cyclus veranderd is, en voor mijn idee, normaal geworden is. Ik zou rond de 6e maart mijn NOD hebben. En rond 19 feb. mijn ei. Jij ook las ik! Leuk! Kunnen we samen zenuwachtig wachten....

Lientje, wat spannend voor jou allemaal zeg, weet je al wat meer?

Groejtes,
Brinn

Terug
Bovenaan