Hele dag misselijk.... Wat nu... Help

die misselijkheid blijft lastig he vooral als je gewoon moet functioneren zoals altijd.
Ik hoop voor je dat het snel over is, ik ben bijna 14 weken en nog steeds misselijk maar nu eet ik om het uur wat en kleinere porties en dat helpt wel iets bij mij.
 
Ik ben nu 5 weken misselijk met overgeven erbij.
In overleg met de huisarts medicijnen gehad.
Zetpillen speciaal tegen de misselijkheid.
Deze helpen heel erg goed.
en niet schadelijk voor de kleine
 
Wat bij mij erg helpt is losse kleding dragen. Broekbanden e.d. kunnen flinke druk geven op je buik waardoor je je nog beroerder kan voelen. Ook moet je zoveel mogelijk rechtop zitten. Als je in elkaar zit of voorover gebogen heeft je buik minder ruimte waardoor je de boel op elkaar drukt en je je dus ook weer beroerder kan gaan voelen. Frisse lucht wil ook nog wel eens helpen. Ik heb hier allemaal zelf wel erg baat bij. (ik ben 6 wk)
Daarbij slik is al ik echt heel beroerd ben Okugest van VSM. Is gewoon homeopatisch en dit helpt goed bij mij. Het gaat niet helemaal over bij me maar het ergste gevoel zakt wel af.
Misschien heb je er iets aan...
Sterkte!!
 
Bedankt allemaal,

Vanmiddag hield ik het niet meer hoor, k lig al dagen op bed van de misselijkheid. Heb de vk gebeld of ik iets kon krijgen, die stuurde me door naar de huisarts. van de huisarts heb ik emesafene gekregen en dit zou kunnen helpen, heb er net een genomen en k wacht nu af of het gaat helpen. ( over een uur ofzo) dussss k ben benieuwd....
 
Terug
Bovenaan