Hele dag misselijk

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er nog tips tegen de misselijkheid! Ik ben weer de hele dag misselijk! Echt 24 uur per dag! Ik probeer voortdurend kleine beetjes te eten, maar het blijft een ramp! Drinken is ook geen fijne bezigheid om te doen, niets smaakt me en van alles wordt ik erg misselijk! De vorige zwangerschap (van de tweeling, werd na 12 weken een miskraam) had ik dit ook, alleen gooide ik er toen regelmatig alles uit! Gelukkig heb ik dat nog niet, maar het voelt wel alsof het er elk moment uit kan komen! Toen viel chocolademelk het beste, maar nu schiet dat ook niet op! Heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd, maar heeft er iemand nog tips?

De vorige keer heb ik ook medicijnen gehad van de dokter, maar dat werkte ook niet echt lekker! Heb er vanmorgen wel weer voor gebeld, want dit is echt niet leuk meer!

Maar misschien hebben jullie nog tips??

Groetjes Mirjam

Ben nu al ruim een week een paar keer per dag goed misselijk. Nou, Ik heb werkelijk van alles geprobeerd. Van smorgens in bed blijven en in bed wat eten en daarna rustig opstaan....en....oh nee, dat is alles wat ik geprobeerd heb...

Wel irritant, want ik heb smorgens al moeite met ontbijten en dan ontbijt ik, zeker nu ik zwanger ben en dan moet ik moeite doen om het binnen te houden...vreselijk...ik zit nu ook op mijn werk half te kokhalzen...

Sterkte!! Aicha.

Erg is dit he?! Ik weet echt precies wat je bedoelt. En als je nu zou weten dat het bijv. rond 12uur over is, maar nee hoor, het gaat door totdat ik naar bed ga!!! Gisteren had ik hierdoor echt een vreselijke offday! Heb de hele dag weinig anders gedaan dan op bed en op de bank liggen! Waar roze wolk...........heb hem nog niet gezien hoor! Maar goed, het is voor een goed doel! Hopen dat het rond 12 weken minder wordt (nog 4,5 te gaan................)

Jij ook sterkte!! En mocht ik nog tips hebben/krijgen, zal ik je ze melden!!!

Ja mjammetje, wat doe je eraan.....alhoewel...

Mijn zusje kwam met een tip van een collega van haar, het schijnt dat je bij de drogist druppels kunt halen tegen misselijkheid bij zwangerschap, het is homeopatisch...ik heb het zelf nog niet geprobeerd en ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat ga doen (ook al is het homeopatisch), maar wellicht is dat iets voor jou (en/of anderen)   Ik weet niet hoe het heet, maar als je naar de drogist gaat en je geeft aan dat je druppels moet hebben tegen misselijkheid bij zwangerschap (homeopatisch) dan zit je wel goed denk ik. Ik ga even navragen hoe dat spul heet, is misschien wat makkelijker.

Liefs Aicha.

hoi meiden,

Ik ken jullie gevoel maar al te goed....
Ik ben nu 16w en 3d zwanger.. MAAR.. vanaf week 6/7 heb ik echt in bed gelegen.. Als ik overeind kwam begon ik te spugen.. nu gaat het iets beter... dwz.. ik spug ong nog 1 keer perdag en loop alleen vreselijk te kokhalsen als ik me haast..
Ik heb van de dokt medicijnen gekregen.. EMESAFENE dat hielp redelijk..
die pillen heb ik totaal 5dagen genomen...nu neem ik niets meer..
 bij mij kwam de omslag toen ik ruim 14weken zwanger was.. dus volhouden..
gewoon rustig aan doen en als het niet anders kan blijf liggen..

succes

Hele dikke kus
Annemieke

Hoi...

Het is inderdaad erg lastig als je de hele dag misslijk bent, daar wordt je ook goed shaggie van,tenminste dat had ik, ik had ook alles geprobeerd ,maar niks hielp. ik kreeg ook van de dokter .. EMESAFENE   en dat hielp bijna niet 'dacht ik', want toen ik 14 weken was trok het helemaal weg, en hoe langer ik zwanger ben hoe beter ik me ga voelen, ik hoop dat jij dit ook krijgt!!!
Wat je misschien ook   kan proberen is zuurtjes en of mintsnoepjes deze hielpen bij wel wel even, zorg alleen wel dat je ze altijd op zak hebt..
liefs bianca(26wkn3dgn)

Hoi.

Erg herkenbaar.. maar mijn probleem was de hele dag misselijk maar kon niet spugen. Leek net dat ik de hele dag met een kater rond liep??? Super vervelend en ik was echt de hele dag sjaggie. Kon niks eten, want niks smaakte, had dus absoluut geen eetlust. Avond eten? Ho maar... alleen die lucht al. Dus weken lang 's avonds op brinta geleefd.

Wat soms bij mij wel hielp is: sinasappelsap. Vers of uit een pak. Verder, (oh.. heel erg wat ik nu zeg) een VETTE HAP. Patatje of een kroketje... tja, het hielp wel tegen de misselijkheid (althans, bij mij dan hé?).

Nog even vol houden...

Liefs, Loekie
33 weken

Hoi Mjammetje,

wat naar voor je dat je zo misselijk bent.
ik heb er zelf gelukkig niet erg veel last van gehad tot nu toe, maar ik kreeg wel een goede tip.

namelijk; bij de drogist of apotheek zijn zogenaamde ''seabands'' te koop: polsbandjes die je om moet doen en die een constante druk uitoefenen op een bepaald punt op je onderarm. dit zou (dmv acupressuur) de misselijkheid tegen gaan.

ik moet zeggen: ik heb ze een paar keer met succes om gehad! en omdat het verder niks medicinaals is, is het ook niet schadelijk voor je baby. wat die emesafene tabletten wel kunnen zijn, helaas!

hopelijk heb je wat aan mijn tip.

groetjes en succes!

Mo22

Terug
Bovenaan