Hele dan misselijk

Hallo,

Zijn er meer die de hele dag last hebben van misselijkheid of een raar gevoel in je buik?
Heb totaal geen zin in eten, maar ben bang dat ik dat wel moet doen voor de kleine. Hoef niet over te geven ofzo, maar zo voelt het soms wel.
Iemand tips wat ik beste kan doen of eten?

Groetjes
Nienke

hoi een lepel vanille vla wil nog wel eens helpen, lichte dingen eten bv beschuitje of crackers een kopje soep, en eet liever 6 keer wat dan 3 zware maaltijden succes

Ik heb het vooral als ik aan bepaalde dingen denk, dan word ik heel misselijk! Ook niet overgeven maar kan dan bijna niet eten vanille vla heb ik geprobeerd mijn probleem is dat dat pak vla dan binnen 1 dag helemaal leeg is en elke dag een pak vla is volgens mij niet echt gezellig voor de kilo's haha....ik probeer ook meerdere dingen te eten verspreid over de dag. En melk vind k lekker voor mijn maag! Suc6

Ik heb het nu gelukkig niet meer de hele dag. Nu vooral in de ochtend, helemaal als ik niet rustig op kan staan. Als ik de hele dag zorg dat er iets in mijn maag zit dan gaat het goed. Stukje fruit, cracker, biscuitje oid. Succes!

Ik krijg af en toe een aanval. Wat mij heel goed helpt is een droge creamcracker eten,of twee.. Ik heb ze altijd bij me. Ik ben ook snel wagenziek en daar helpen ze mij ook heel goed tegen. Ik denk wel dat voor iedereen iets anders helpt..gewoon proberen! En als je een dag minder eet is echt niet erg hoor, de baby zorgt er zelf wel voor dat ie krijgt wat ie nodig heeft. Ik slik ook zwangerschapsvitamines, dan krijg je iig iets aan vitamines binnen. Ik heb wel eens van iemand gehoord die 9maanden misselijk was, incl veel spugen. En ze kreeg wel een 8ponder!

hoii, ik heb dat ook gehad! Het gevoel dat je trek hebt maar nergens zin in hebben en de hele dag zo'n weeig gevoel in je buik. Bij mij werkte het om steeds kleine beetjes te eten. En ook al heb je geen trek toch iets eten, alleen moet je dan even bedenken waar je zin in hebt, je moet geen dingen eten waar je kotsneigingen van krijgt natuurlijk

Hier hetzelfde! regelmatig misselijk, nergens zin in.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik gemberthee gedronken. Het was niet mijn favoriet maar het hielp wel tegen de misselijkheid. Nu heeft de verloskundige het ook aangeraden. Misschien dat je dat eens kunt proberen?
Overgeven moet ik af en toe, maar alleen 's ochtends voordat ik gegeten heb, en dan komt er natuurlijk niet veel uit. Voor de rest moet ik afentoe kokhalzen als ik bepaalde geuren ruik, bijvoorbeeld als ik de koelkast opendoe, of aardappels of groente ruik. (Raar maar waar)

Vervelend is dat he. Ben ook 24/7 kotsmisselijk. Houd alles wel binnen, maar heb wel continu het gevoel dat alles er ieder moment uit kan komen. Had ik bij mijn zoontje ook. Heb al vanalles geprobeerd, maar helaas nog niets gevonden wat helpt. Kan alleen maar hopen dat het snel wat minder wordt.

Sterkte ermee.

Terug
Bovenaan