Hele dan misselijk

Ik heb er deze keer gelukkig minder last van. Maar mijn vorige zwangerschap was in het eerste trimester ook zo erg!
Crackers deden het bij mij goed, en vooral geen vruchtensap drinken daar werd ik zo ziek van.
Je hoeft je geen zorgen te maken om je kleintje. Wat dat betreft is het echt een parasiet ;) Het neemt wat het nodig heeft zonder zicht om jou zorgen te maken (dat gaat trouwens gewoon door nadat ze geboren zijn, en toch houden we van ze....)

Allemaal verhalen die me bekend voorkomen, gewoon zorgen dat je maag niet leeg word, dus idd steeds wat naar binnen werken.
Ik leer me lichaam op dit moment steeds beter kennen ik heb ondekt dat aardbeien me maagzuur geven en chocola, en eigeel getsie derrie!!! peper is ook een slecht idee en vruchtensap!! Terwijl ik wel gewoon een pak taxi kan drinken appels kan eten en manderijnen. maar goed zo is het bij ieder weer wat anders elke dag ondek je weer wat anders.
Tis nou eenmaal top sport 9maanden zwanger zijn!! haha we weten waar we het voor doen he!! sterkte allemaal

Bedankt voor alle tips! De misselijkheid is inmiddels al minder, maar heb wel nog een pijnlijke buik en geen trek. Fijn om te horen dat de kleine zich er niks van aantrekt en gewoon zo benodigdheden pakt! Zit nu aan de cracker, water en appelmoes :)

Terug
Bovenaan