Hele drukke baby!!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties en tips. Dat van de buik masseren heeft in ieder geval geholpen. Kennelijk vond ons klein wondertje dat wel prettig met als gevolg dat ik bijna een hele nacht door heb kunnen slapen. Ik moet zeggen, ik voel mij nu ook een stuk beter dan een paar dagen geleden.
Vanochtend heeft mijn man onze zoon naar de peuterspeelzaal gebracht en mocht ik dus lekker uitslapen............en dat heb ik ook heerlijk gedaan. Omdat ik op vrijdag toch altijd vrij ben, heb ik heerlijk tot 11.00 uur op bed gelegen . Ik heb nu weer energie voor 10. Heerlijk!! Nu schopt de kleine er weer vrolijk op los maar om de één of andere reden, vind ik dat nu niet erg .

Liefs

Hahhhahah grappig!!
Ik heb ook nog een peutertje van 2 rond huppelen.
Hij lag vanaf het begin met zijn koppie beneden, maar was zoooo druk destijds (en nog!!!) dat mijn binnenste (of buitenste; weet ik niet meer..) buikwand gescheurd was, en   gekneusde ribben had! Na de bevalling ook nog veel last van gehad. Dat drukke en sterke, herkennen we nu, 2 jaar later, nog steeds terug! Hij kroop met 6 maanden, en liep et 10 maanden!!! Nu is het een kleine druktemaker! De wervelwind van de peuterspeelzaalgroep zegt de juf! Nou; dat zegt toch genoeg..
Bij deze zwangerschap (32weken) ligt kindlief in stuit, en moet ik idd ook
om de 15min naar de wc! Vooral mijn liezen hebben het zwaar te verduren! Hiervoor krijg ik nu therapie! Kortom; dit wordt weer zo'n sterk druk  kind! Ik moet eerlijk zeggen;
ik vond gekneusde ribben fijner, dan die zere liezen hoor! Ik kan hierdoor amper meer lopen! Laat staan tillen!
Voor je nachtrust.. Weet je wat bij mij helpt.?
Ik heb een voedingskussen, tussen mijn benen en onder mijn buik (slaap op de zij)
Dat werkt echt perfect! Het schoppen gaat gewoon door, maar op deze manier 'draag' je het kindje, en kun je makkelijk slapen! Echt het proberen waard!!!
Nou; succes ermee hoor!

Terug
Bovenaan