Hele erge zweet handjes en voetjes?

Hallo meiden,

Heb inmiddels mijn operatie achter de rug en het gaat gelukkig redelijk goed met me!

Heb alleen even een vraagje, vindt het namelijk een beetje raar:
Jente heeft echt vreselijk last van zweet voetjes en handjes. Hij glijd soms gewoon uit op het laminaat omdat zijn voetjes zo nat zijn. Het heeft niks met warmte of veel of weinig kleding te maken volgens mij, ja het zal met dit warme weer wat erger zijn.
Zoals vanochtend speelt hij even beneden in alleen zijn romper, glijen gwoon zijn voetjes weg als hij aan de kast staat.
Ook heeft hij altijd natte handjes!

Hebben die kleintjes van jullie hier ook last van?

Groetjes Fennie en Jente (15-08-06)
 
Fijn te horen dat alles achter de rug is en het redelijk met je gaat weer.

Yoëll heeft wel nate handjes, van het eeuwige gekwijl! haha
Verders geen idee, denk toch dat het de warmte en het benauwde weer is hoor.

beterschap nog

Pauline
 
Julian zweet ook vrij snel en dat merk in dan ook aan zijn handen en voeten. Schoentjes heeft hij, mede daarom, bijna nooit aan.
De zweetklieren bijv. onder de oksel werken volgens mij bij kindjes nog niet zo goed en ze moeten hun warmte natuurlijk wel kwijt. Misschien helpt het als de lucht wat circuleert (ramen open of ventilator), dan verdampt het vocht sneller.
 
Heb geen oplossing of tips voor het zweetprobleem, maar wilde even zeggen dat ik blij ben om te horen dat de operatie goed is gegaan.

groetjes,
Nelly.
 
Hoi Fennie,

Net zoals jente heeft mijn dochter precies hetzelfde probleem als gevolg de hele dag op zokjes klimmen en klauteren (4-9-06) Ik moet woensdag naar het cb en bij mij staat deze vraag boven aan het lijstje ...
Als ze zich optrekt glijd ze gewoon net zo hard terrug en haar voetjes zijn echt kledder nat!! en in de koudere dagen net zo erg als in de warmere dagen! Heb ook nog door het huis airco dus bij mij is het zowieso altijd koel! Ik vind dit ook heeeeel vreemd!!

Lili heeft dit al vanaf haar geboorte , als ik haar een flesje gaf dan druppelde!!!ja echt druppelde het vocht uit haar voetjes...ben benieuwd of dit iemand anders herkent en antwoord op heeft ...

liefs lonneke

oja als jij een oplossing hebt hoor ik het ook graag!!
 
Kian heeft niet het zweet, maar wel het luchtje..kaas-tenen!!
Al vrij vroeg. Eerst deden we het als grapje toen ie net kon lachen
"laat mamma eens ruiken aan je voetjes.....blèèèhhhh wat een stinkpootjes!!!"
En dan lag hij helemaal dubbel. En na een paar weken werd het werkelijkheid. Nu doen we het nog steeds, hij vind het ook nog steeds leuk, maar het wordt steeds meer een belasting voor onze reukorganen...
Liefs Nelleke
 
Terug
Bovenaan