hele lange cyclus!!help!!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

word lngzaam gek van mij cyclus 14 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie!maar tot nu toe 42 dagen verder nog steeds niets!!!2 testen gedaan vorige week 1 en deze week 1 allebei geven ze aan niet zwanger!!ik snap er niets meer van!!!heb ook niet het idee dat het gaat komen heb allen wat last van zere tepels voor de rest niets!!

ik zou zo blij zijn als ik ong werd nooit geweten dat ik dat een keer zou zeggen!!hihi
sorry moest het even kwijt!

liefs petra

Hey Petra,

Je hebt hetzelfde verhaal als ik! Ik zit ook op dag 42 van m'n cyclus (14 dec. ongi geworden) en nog steeds niets!! aah, ik wordt er zo gek van, ik weet helemaal hoe je je voelt, hihi. Normaal is m'n cyclus 29/30 dagen.
Ik heb vanochtend maar es een test gedaan, maar negatief natuurlijk. Had ik ook wel verwacht, maar toch even voor de zekerheid gedaan.

Weet jij of je de eisprong al hebt gehad? Heb je zelf ook een voorgevoel, of niet? Ik heb m'n eisprong volgens mij nog niet gehad, niet af te lezen in mijn temperatuurcurve in elk geval.

sterkte en laat me weten als er nieuws is! wel grappig dat we precies gelijk lopen. Hoeveelste ronde ben jij en voor hoeveelste kindje?
Wij vanaf februari 2006 gestopt met de pil, bezig voor 1e kindje. in september zwanger geweest, helaas misgegaan :(.

liefs, peterselie

Hoi Meiden

Ik zit in precies hetzelfde bootje als jullie! Ook 14 december, ook aan het wachten hihi!
Alleen mijn vorige cyclussen waren ook erg lang (41, 59, 44, nu...) Ben nu 6 maanden bezig en zit in mn 4e cyclus.
Ik heb afgelopen weekend een test gedaan, negatief natuurlijk, en nu ben ik aan het wachten.....
We houden elkaar op de hoogte!

Liefs Jessy

hey,

wat grappig dat we alle drie op dezelfde dag ong zijn geworden in dec!hih
en wat fijn dat er dus meerdere mensen zijn die zo een lange cyclus hebben!
dacht al dat ik een apart geval was!hihihi

ik ben nu met 2de ronde bezig dus nog erg pril maar vorige cylus was 30 dagen!
ik heb nog geen ei sprong gevoeld en ook niet het idee dat het snel gaat komen!

en jessy een cyclus van 59 dagen!!!!jeetje word je dan niet gek?ik ben benieuwd wanneer het komen gaat!!hopelijk snel weet je weer even waar je aan toe bent want die onzekerheid vind ik maar niets!!
als jullie msn hebben mogen jullie me ook wel toevoegen hoor als je dat leuk vindt mijn email is petravwhotmail.com
lijkt me leuk om contact te houden!

liefs petra

hee petra,

hier nog zo een.. ik houd het niet eens zo strak meer bij, ik werd ongi op 12 dec. en ook nog niets..daarvoor was mijn cyclus 35-66-57-85 dagen en nu dus alweer   zo lang! maar ik begin eraan te wennen, het verbaasd me iig niet als het er niet is na een maand, zeker niet omdat het de vorige keer drie maanden duurde! ik ben ook febr. 2005 gestopt met de pil en zit nu te wachten op mijn 6e ongesteldheid in een jaar..! pfff.. duurt veel te lang!

Nou succes ermee! Hoop dat t snel beter wordt voor je!
Liefs Anne

5 december voor het laatst ongesteld geworden. En op dit moment ook... Bijna vergeten hoe vervelend het ook al weer was..
Maar hopelijk is dit de laatste keer voorlopig! Deze maand gaan we beginnen aan onze eerst ronde.

Groetjes Lisanne

Hoi petra, nassoe, anne en lisanne! (en anderen natuurlijk)

Hoe is het nu met jullie? al wat te bekennen van de RD of een eisprong? Bij mij nog steeds hetzelfde, aargh. Soms word ik er gek van, soms ben ik er rustig onder. Tja, afwachten maar he.
Ik heb wel een beetje krampjes onderin m’n buik, maar dat kan net zo goed van mijn darmen zijn, want daar heb ik ok wel eens last van, dus daar probeer ik niet naar te kijken.
M’n temperatuur is sinds 3 dagen 0,1 hoger dan normaal, maar dat is te weinig voor een eisprong volgens mij. Normaal altijd 36.2 of 36.3 en nu al drie dagen 36.4 sochtends. Misschien is het omdat ik me niet helemaal fit voel.

Ben benieuwd naar hoe het met jullie gaat

liefs van peterselie

Terug
Bovenaan