hele lange cyclus!!help!!!

Hoi Petra,

Ik had ook van het ene op het andere moment last van een onregelmatige menstruatiecyclus. Ik was altijd keurig na 28 dagen ongi en dat veranderde opeens. Mijn gynacoloog heeft mij toen verteld dat ik weer voor 2 maanden aan de pil moest gaan omdat dit wel eens kon helpen. Hij zei dat het wel vaker gebeurd dat het lichaam van een vrouw besluit... bekijk het maar ik doe even lekker niets meer.. En door weer even aan de pil te gaan zou dit probleem opgelost kunnen worden. Ik heb dus twee maanden een lichte pil geslikt en zit nu in ronde 1 zonder pil. Mijn NOD is ongeveer 13 februari dus ben benieuwd!!! Hou je op de hoogte.

Liefs Bella

Hoi meiden,

ik zit volgens mij in hetzelfde schuitje als jullie.
Mijn eerste dag van mijn laatste ongi was op 12 dec!
Zit nu op dag 48 en wordt er erg moedeloos van
Normaal gesproken heb ik een cyclus tussen de 30 en 35 dagen, maar nu dus niet?!
Ik heb vanmorgen  voor de derde  keer getest en deze was helaas ook weer negatief...

Wil jullie even sterkte wensen en ik zal voor jullie duimen

Groetjesss, Ashley.

Ik zit vandaag op dag 38. Op dag 36 negatief getest en volgens de ovu test zou ik mijn nod pas op dag 40 hebben .
Vorige keren was het 40-30-32 (vlgs mij...)-36-36. Die 32 weet ik zo niet zeker meer en agenda ligt niet id buurt ;-)
Wacht rustig met jullie mee dus. (alhoewel rustig.....................)

hoi hoi,

sorry hoor maar word helemaal gek nu!!!dag 46 en nog steeds niets !!!helemaal niets!!!!werst nog erg nuchter van ach komt wel snel maar ga nu steeds meer denken zou het dan toch zo zijn ondanks al 2 negatieve testen!dan denk ik weer heb gewoon lange cyclus!!!ik word er helemaal gek   van mijn eigen gevoel en lichaam!!heb ook helemaal niet het idee dat ik ong ga worden een dezer dagen!!!

denk dat ik deze week nog maar een keer ga testen en dan zie ik het wel weer (zeg ik nu heel stoer maar ondertussen hihih)ben ik alleen zo of hebben jullie dit ook!!

sorry sorry sorry voor mijn gezeur moest het ff kwijt verder weet niemand het!!

liefs petra

Terug
Bovenaan