Hele leuke houten letters!

Tip van mijn schoonzus:

pieke-en-co.nl

Ze maakt o.a. houten letters die ze bekleed met stof. Verder veel meisjesdingen.
Wij krijgen een jongen, maar die letters zijn zo leuk!!!!!!
 
Heeeel leuk!! Ik wil zoiets zelf gaan maken maar dit is veel goedkoper en mooier denk ik haha (ben zelf ook wel cre bea)

Wij krijgen een meid dus er is vollop keuze!

Ik heb net op de markt 2 "pip" stofjes gehaald voor een box kleed, de ene blauw tinten en de andere roze... super leuk! dan heb ik alvast wat te doen in mn extra vrije tijd hihi...

Dit zijn toch wel echt de leuke dingetjes van het zwanger zijn he!

x
 
Ja, leuk, he
Ik heb zelf zitten kijken naar een memobord. ik denk dat ik dat ga maken voor boven de commode. Kun je leuke foto's en kaarten inhangen!
Ik ben zelf helemaal niet zo creatief, maar ik moet nog 13 weken en werk ook niet meer, dus tijd over... haha!

Iemand anders nog leuke tips om de tijd te doden??
 
Ziet er idd leuk uit. Verder tips om je tijd te doden. Ga lekker bezig met je hobby of ga lekker een boek lezen. Zelf werk ik niet veel en daarom ook bezig met mijn hobby. Ik maak zelf sieraden. Oorbellen, kettingen en armbanden. Dus ja ook wel een beetje crea bea. Verder ga ik samen met mijn schoonmoeder gordijnen maken voor de babykamer dus ik oefen af en toe een beetje op de naaimachine, omdat ik dit soort dingen niet kan. En verder ben ik gewoon druk met het huishouden en zo.
 
Wat een leuke ideeen. Ik heb geprobeerd ze zelf te maken met een figuurzaag maar 15 zaagjes later begreep ik weer waarom ik vroeger zo'n hekel aan figuurzagen had. Het vereist een niveau van finesse dat ik niet bezit. Ik heb ze nu besteld bij https://www.crea-lief.nl. Dat is een stuk makkelijker. Ik ga ze wel zelf versieren
 
Terug
Bovenaan