Hele lichte lijn op test?

<p>Hoi hoi!</p><p>Vanmorgen heb ik getest (1 dag voor NOD) met 2v5 test van Kruidvat.<br />Na alle dagen een totaal wit vlak te hebben gehad zie ik nu toch wel degelijk een (weliswaar hele lichte) lijn lopen.</p><p>Kan dit nu al zichtbaar zijn en is zo'n lichte lijn wel een teken van zwangerschap, of is deze lichte lijn gewoon 'nep' ?</p><p>Benieuwd wat jullie ervan vinden. :)</p><p></p>
 
Hey!!
Dit is een streep!?
Test over 2 dagen nog eens en kijk dan of de streep donkerder is..
Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Groetjes Siska.
 
Bedankt voor de reacties! De test moest je op precies 5 minuten aflezen, maar dit resultaat kwam gelijk al naar voren t/m 5 minuten later. Heb dus gewoon op juiste tijdstip gekeken. :) 
Heb besloten donderdag pas weer te testen (hopelijk hou ik dat vol, haha), dus ben zeer benieuwd wat er dan staat.
Durf nog niet te hard te juichen.

Wordt vervolgd :D
 
[quote quote=10137428]
Een lijn is een lijn! De streep verschijnt niet zonder hcg in je urine. Bij mij was hij ook zo licht en inmiddels 13 weken zwanger!
[/quote]
Gefeliciteerd!! :)
 
hoi! Bij de kruidvat testen verschijnt niks als je geen hcg hebt voor zover ik weet! ik had nog een lichter test wat amper op de foto te zetten was (was ook 4 dagen voor nod haha) maar ben nu toch echt 33+4 zeanger!
 
Terug
Bovenaan