Hele lichte lijn op test?

Ja hoor, dit is een streep! Ik heb hem ook gedaan vanmorgen, check hieronder. Ik had mijn NOD gister, die van jou is volgens mij net zo duidelijk en jij zit er nog voor hahaha...
 
https://www.mupload.nl/img/twrkwpfvy.jpeg
 
Ik had 1 dag na nod ook een lichtte streep op kruidvat test. 3 dagen na nod getest met ClearBlue en duidelijk een plus te zien? ik maakte me daar ook zorgen over maar komt omdat je nog niet veel hcg heb omdat het heel pril is. Maar een streep is een streep! 
Gefeliciteerd ! 
 
 
Gisteren ook weer licht positief getest (kon het toch niet laten). Vrij snel na de test veegde ik licht roze af, dacht; misschien innestelingsbloed. 
Helaas werd ik net wakker en ben echt keihard ongesteld. Totaal geen tekenen gehad dat ik ongesteld zou worden, normaal kan ik dat drie dagen van tevoren aanvoelen. 
Volledig in de war nu.. :(
 
Wat vervelend voor je! Dat is waarom ik nooit voor mijn NOD heb getest. Het kan tot veel verwarring en verdriet leiden, terwijl je, als je niet test, niet beter weet dan dat je gewoon ongesteld bent geworden. Ik snap wel heel goed dat je het hebt gedaan hoor! Als je zo graag wil, kan je moeilijk wachten. Heel veel sterkte! ?
 
Terug
Bovenaan