Hele lichte streep?? Of verbeelding

Probeer even een paar dagen af te schakelen en af te wachten tot dat je eventueel ongesteld wordt. Blijft het uit, probeer het dan nog een keer. Het lijkt me een intense periode na 2 MK-en, en dan kan zo’n tuurstreep al veel hoop geven. 
Ik heb zelf ook een mk gehad (9 wkn), en heb ervaren dat mijn lichaam echt tijd nodig had om weer even de boel op orde te brengen. De hormonen moeten eerst uit het lichaam. 
Hoop in ieder geval met je mee op een dikke vette streep, weet hoe het voelt ?

Liefdevoor2 wat erg voor jullie. Ik begrijp als geen ander hoe enorm rot en oneerlijk het is het mee te maken. Mijn hcg was 2 weken geleden uit mijn bloed ze hebben het geprikt. Maar wat je zegt het beste is om het af te wachten. Vaak hoop je met een test duidelijkheid te krijgen. In dit geval is het alleen maar erger onduidelijk. Lief dat je met me mee hoopt!!

Ik zie indd ook een tuurstreep.
Ik weet hoe het voelt, dat had ik ook. 2 dagen later was die ietsje zichtbaarder. Helaas een bbz geworden.
Hoe plaats je foto's eigenlijk? ?

Ik zou het over 2 dagen nog eens proberen. Dan zou het hcg moeten zijn verdubbeld.

Xcy jeetje wat erg zeg!! Van blijdschap naar verdriet.. vind het zo naar dat sommige vrouwen dit mee moeten maken. 
Tuurstreepjes zijn rot. Want niets word duidelijk.
Ik doe dat met onderstaande link. 

https://www.mupload.nl

Hi, 
Ikzelf heb ook 2 miskramen gehad, ik hoop voor je dat het raak is maar het HSG kan misschien ook nog iets in je bloed/urine zitten van de miskramen waardoor het een lichte streep geeft. Bij mijn miskraam van 11 weken, teste ik nog wel 4 weken positief.

Hi, 
Ikzelf heb ook 2 miskramen gehad, ik hoop voor je dat het raak is maar het HSG kan misschien ook nog iets in je bloed/urine zitten van de miskramen waardoor het een lichte streep geeft. Bij mijn miskraam van 11 weken, teste ik nog wel 4 weken positief.

Bizar hoelang je dat nog in je bloed urine blijft houden he? Bij mij is me.hcg 2 weken geleden geprikt en die was 4 en zw test was ook negatief. Dus denk niet dat het een restje daarvan is. Miss is het wel een indroger.. bind het zo stom

Ik zie geen  streep  sorry.
Hopelijk heb je over een paar dagen wel een positieve  test in je handen?
Succes 

Terug
Bovenaan