hele tijd ziek (verkouden en dergelijke)

Hoi Dames,

Ik weet niet of jullie hier ook last van hebben. Maar ik ben de hele tijd ziek. Ik heb niet zo heel veel zwangerschapskwaaltjes, maar mijn weerstand heeft blijkbaar wel een dieptepunt bereikt. Het is al de derde keer dit jaar dat ik me heb ziek gemeld. Deze keer is het een hardnekkige verkoudheid, die ik al de hele week aan het negeren was. Ik wordt er een beetje gefrustreerd van,

groetjes,

He, ik las in een tijdschrift dat het heel normaal is als je verkouden wordt. En dat het geen invloed op je kleine heeft. Dus gewoon lekker uitzieken.

gr. nath

Hey! Ik herken het!
Ben wel de eerste keer ziek sinds mijn zwangerschap, GRIEP, maar de doc zei dat het normaal was als het nu allemaal wat langer duurde voordat je ervan af bent. Je weerstand is toch iets minder dan gewoonlijk. Neem de vitamines in voor zwangere vrouwen!

Succes! en beterschap

liefs

Herkenbaar, ben al 4 weken aan het snotteren en hoesten en kom er maar niet vanaf. Die weerstand is niet wat het geweest is. Sterkte, ik hoop dat het snel beter wordt. Heb zelf trouwens ook weinig last van zwangerschapskwaaltjes.

Hier ook al een hele tijd aan het kwakkelen hoor.
Alleen niet zo erg dat ik mij er ziek voor hoef te melden.
Wel jammer dat ik ondanks mijn verkoudheid niet afkom van mijn superieure reuk

Terug
Bovenaan