hele tijd ziek (verkouden en dergelijke)

IK ook, herkenbaar dus! eerst buikgriep, nu griep en al een tijd super-verkouden.Had hier voor de zwangerschap nooit last van (ondanks dat ik toen rookte).
Vroeg me al hetzelfde af, maar lees dus dat je weerstand is...niet echt fijn...
Even doorzetten maar!

hey,

las net dat verkoudenzijn, of eigenlijk verstopte neus ook komt, omdat je hoeveelheid bloed toeneemt, en je neusslijmvlies dus wat dikker is... waardoor het sneller lijkt alsof het vol zit...

@anoniempje: Misselijkheid nog steeds bijna de hele dag als ik niet goed eet. Met goed eten is het aardig tebeheersen (dus regelmatig klein beetje)

Hoi Dames,

Ben nieuwe hier. Ben 13 weken zwanger van ons derde kindje en lees hier veel herkenbare dingen! Zo kan je er bij mij ook bijna de klok op zetten,dat ik tussen 4 en 5 s,middags last krijg van misselijkheid. Wel met vlagen last van door de dag,maar dan bereikt het zijn hoogtepunt.Onlangs buikgriepje gehad (heerst erg)en al weken! verkouden, maar mijn kinderen lopen ookal al enige tijd te snotteren, en te hoesten en hebben al 2x buikgriep gehad,dus denk dat het ook veel met de weersomstandigheden van doen heeft. Het wordt hoog tijd voor ZON!!! Nou dames,hoop dat we ons allen snel weer wat beter en fitter! zullen voelen.

Terug
Bovenaan