<p>Hopelijk kan ik hier moeders vinden die met het zelfde probleem lopen of hebben gelopen voor tips.</p><p>Onze zoon is vanaf sochtends 8 uur tot de laatste fles van 11 heel veel wakker. De fles tijden zijn iedere dag hetzelfde, altijd een luier verschonen voor de fles, daarna de fles, laten boeren en knuffelen. Meestal is hij eind vd fles al erg slaperig of ligt zelfs al in slaap (hij krijgt johannes broodpit meel voor de reflux dus hij moet nu wat harder werken voor de fles) en daarna na bed. Zowel als hij nog een beetje wakker is (Ik heb geprobeerd om hem wakker in bed te leggen en weg te lopen maar ook om hem mee te helpen in slaap te vallen) Maar dit werkt bijna nooit. Zelfs niet als ik hem slapend in bed leg hij wordt echt binnen een paar minuten weer wakker en krijst dan alles bij elkaar. Een draagdoek maar ik vind dit zelf persoonlijk niet zo fijn.. En als ik hem uiteindelijk op pak en mee rond loop en tegen hem praat valt hij bij me in slaap en dan laat ik hem uit eindelijk ook bij me liggen want dan ben ik blij dat hij even stil is en toch een slaapje pak ( Dit is dan altijd voor de laatste fles..)</p><p>Ik heb al veel geprobeerd, door laten huilen en om de 10 a 20 min gaan kijken en hem dan troosten in bed. Valt dan vaak weer zo goed als is slaap totdat ik zn deur dicht doe. Nou ik ga heeeeel zachtjes weg. En soms blijf ik er bij zodat ik het huilen verkom. We hebben hem ingebakerd. Als ik wil kan hij uren blijven huilen het max wat ik heb geprobeerd met af en toe kijken en troosten is 1,5. Hij is daarna helemaal overstuur. </p><p> </p><p>Ik maak me hier heel erg veel zorgen om. Ik vind het heel moeilijk om te zien dat hij zn moeite heeft met in slaap te vallen. Ik wil hem zo graag die rust geven. En ook de regelmaat. </p><p> </p><p>Maar snachts kán hij het wel want dan slaapt hij van 11 tot ong 5 uur.. (deze week komt hij ineens om 4 uur.. Maar die week ervoor was het iedere dag half 6) </p><p>Ik hoop zo dat andere moeders zich hier in herkennen of moeders die dit vroeger met hun kind hebben gehad.</p><p> </p><p>Heb ik een kind die graag overal bij is en niet zoveel slaap nodig heeft of s dit juist foute boel dat hij overdag zo is. En komt dit nog goed? </p>