Hele wakkere baby 6w overdag..

Hoi! Ons zoontje sliep vanaf zn geboorte niet overdag. Alleen als ik hem in de draagzak deed of op schoot.  Eerste weken waa het heel frustrerend maar daarna maar aan toe gegeven. Heb toen wel een ritme ervan gemaakt. 9 uur in de zak 10 uur eruit. 12 uur in de zak 14 uur eruit 16 uur in de zak 18 uir eruit en dan om 20 naar bed.
Na ongeveer 3 a 4 maanden zat het ritme  erin en deed ik hem tussen de middag niet in de zak maar in bed. En week later ook bij het ochtendslaapje en die week  erna het slaapje van 16 uur.
Ff doorbijten maar eigenlijk niets  te klagen. Buurvrouw heeft een baby met kisssyndroom en die slapen nachts gewoon echt niet.
Oms zoontje sliep van 20 - 6 en na een jaar netjes  klokje rond 18 - 6 en nog steeds  de 3 slaapjes overdag

Hi,
Ik heb maar 1 tip en dat is accepteer 't, dat maakt 't voor jezelf 'n stuk makkelijker. Ons kleintje is nu 5 en halve maand en slaapt overdag nog steeds bijna niet. Heel zelden dat ze 2 uurtjes pakt maar meestal zijn 't maar 2 keer 'n halfuurtje of 'n uurtje.. Heel verschillend. Ik wilde ook van alles rust regelmaat ritme enz.. Maar uiteindelijk heb ik besloten m'n meisje te volgen. Wil ze wel dan wel wil ze niet dan niet. En dit werkt voor mezelf 'n stuk fijner en voor haar ook want zij heeft geen gefrustreerde mama. Hoop dat je er wat mee kunt. Succes!

Update,hij slaapt nog steeds zo slecht en laat zich ook niet troosten. Hij word nog steeds gillend wakker, er ligt dan vaak ook een vers spuugje of als ik hem op pak komt dat nog later en verder slikt hij best veel weg dus ik denk de reflux hier het grootste probleem is. Hebben ook al contact gehad met huisarts en de kinderarts dus hopelijk krijgen we snel wat medicatie want dit is zo zielig :(

Update,hij slaapt nog steeds zo slecht en laat zich ook niet troosten. Hij word nog steeds gillend wakker, er ligt dan vaak ook een vers spuugje of als ik hem op pak komt dat nog later en verder slikt hij best veel weg dus ik denk de reflux hier het grootste probleem is. Hebben ook al contact gehad met huisarts en de kinderarts dus hopelijk krijgen we snel wat medicatie want dit is zo zielig :(

Terug
Bovenaan