hele week alleen

A

Anoniem

Guest
hoi
was nieuwsgierig of er misschien meer mama,s alleen zijn door de week.en zou je dan liever willen dat je man/vriend wel elke avond thuis is.of ben je het alleen zijn al helemaal gewend.ik ben er namelijk al aan gewend en kan nu door de week mijn eigen plan trekken.wat niet wegneemt dat ik het niet leuk vind als mijn vriend door de week wel eens thuis is hoor.begrijp me niet verkeerd.

gr petra en anouk

Hoi,

Mn hubby gaat binnenkort 2 weken op reis...Daar zie ik al tegenop, laat staan dat het elke week is. Het zal best goed komen hoor. Maar toch zal alles ff anders zijn dan anders.
Dus ik bedoel te zeggen dat ik het knap vind dat je je de hele week alleen redt!
Tis vast een kwestie van wennen!

Sannemams

mijn vriend is max. 4 dagen in het buiteland voor zijn werk.. moet zeggen dat ik het vaak wel lekker vind alleen met me moppie.. maar ben altijd ook wel weer blij als die weer lekker veilig thuis is

groetjes jessica

Nou meid ik ben niet jaloers op je.
Mijn man Ron is wel eens 3 weken in de kost is dan enkel in het weekend thuis. Nou ik vind het helemaal niets!!!!!!
Nu is het sinds Brian zijn geboorte nog maar 1 keer voor gekomen, maar wij hebben ook nog een zoon van 3 en die beseft het nu maar al te goed.
En aangezien ik een heimwee mens bent (kan er ook echt ziek van zijn) valt het me behoorlijk zwaar als hij weg is.

Maar zo zie je maar dat iedereen er anders tegenaan kijkt

groetjes,
Achnita

Hallo,

momenteel zit mijn vriend in de ZW. En ik vind het op zich wel fijn, vooral nu ik zwanger ben, dan kan ik smiddags ook nog eens ff naar bed.
Maar soms vind ik het toch een beetje irri, want alles gaat niet meer zoals ik het deed, toen Dylano en ik met zn 2tjes waren.
Want toen trok ik ook me eigen plan, maar nu moeten we echt rekening houden met elkaar.
En nou moet je dat toch wel in een relatie, maar nu nog net ietsje meer zeg maar.

Groetjes Debby.

hallo,

mijn man werkt 7 dagen op en dan weer 7 dagen af. ik ben dus echt een week alleen
en vind het ook maar niks. vooral de weekenden zijn dan zo lang.  maar van de 7 dagen dat ie thuis is, is het ook echt wel genieten hoor!!  

groetjes simone

Hoi,

ik ben nu niet meer door de weeks alleen maar was het wel toen mijn man nog beroepsmilitair was. Dan was hij alleen in het weekend thuis maar soms ook een aantal weken niet omdat hij dan op oefening ging. Toen onze oudste werd geboren was hij op uitzending naar Bonsië. Gelukkg besloot de vk in overleg met de gyn dat ik ingeleid zou worden zodat hij bij de bevalling kon zijn. Maar twee weken later vloog hij weer terug naar Banja Luca. En twee maanden later zag ik hem toen pas weer en toen weer toen de uitzendig voorbi was. Dat vond ik wel veel te lang alleen, zeker als je net bent bevallen.

Omdat we het samen niet prettig vonden dat hij zoveel weg was, met name voor de kinderen heeft hij een burgerbaan gevonden, maar dat was in het begin wel wennen omdat ik zo mijn eigen ritme had. Nu zijn we er helemaal aan gewend en gaat het prima.

Groetjes van marloes

Hoi allemaal,

Gelukkig is mijn man wel elke avond thuis (of ergens aan het klussen). Ik ben laatst vier dagen helemaal alleen thuis geweest en dat vond ik echt al een drama. Ik heb dus ontzettend veel bewondering voor diegene van jullie die het elke week alleen moeten zien te redden.

Dus. PETJE AF hoor.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan