@heleen en de rest...

A

Anoniem

Guest
Was idd op vakantie, maar net weer terug!

Een heerlijke vakantie gehad in Italië, heel veel gezien, maar ook lekker een paar dagen strand gedaan. Ook de overnachtingen in Oostenrijk waren super!

Mijn vriend gaat morgen bellen voor een afspraak om zijn zaad te laten testen. Dit moest nog een keer voor. Met ivf gaan beginnen ivm de koorts van een tijdje terug. Dan stellen we ook meteen babyboom daarvan op de hoogte en kijken ze tijd hebben om erbij te zijn.
Ervanuit gaande dat het zaad goed is, gaan we in de cyclus die op 21 augustus start met ivf beginnen.

Ik ben op vakantie een dagje later ongi geworden. De eerste dag heel weinig, de tweede dag normaal (wat krampen, stolsels, helder bloed en een hoeveelheid zoals ik altijd heb op mijn tweede dag), de derde dag was het weer weinig en daarna helemaal niets meer, geen druppel. Gewoonlijk ben ik toch echt 7 of 8 dagen met verbandjes ed in weer. Wel heerlijk dat ik juist op vakantie er al na drie dagen vanaf was! Nog steeds een ongi gevoel, maar dat heb ik ook als mijn ei eraan komt, dus misschien wel een vroeg ei dit keer.
Mijn volgende nod staat gepland op 21 augustus en dan hoop ik dus met de hormonen voor ivf te mogen beginnen.

Verder ga ik komende week alles uitzoeken wat betreft het gastouderschap, qua zwangerschapsuitkering, inschrijven bij gastouderbureaus, ed ivm het verliezen van mijn baan.

Genoeg te doen!

Ik ga even bijlezen, daar zal ik zal ik wel een paar dagen voor nodig hebben ;-) Hoop veel positieve berichtjes te lezen!!!

Liefs Daisy

Welkom thuis! Goed om te lezen dat jullie een goede vakantie gehad hebben.

Spannend de ivf begint nu op te schieten..... Ik ga voor je duimen dat het zaad goed is en jullie snel kunnen starten.

Welkom terug meid!
Gelukkig heb je een mooie vakantie gehad,
En inderdaad succes met de ivf, spannende tijd voor jullie.

Knuffel

Welkom terug, zo te lezen een heerlijke vakantie gehad en helemaal opgeladen om het traject in te gaan en daarbij ook nog toekomstplannen iz. gastouderschap. Top om te lezen.
Veel succes de komende tijd, wel bijzonder dat babyboom er registratie van maakt.

Ik duim mijn duimen blauw voor julllie!
Wenser

Hey Daycey,
welkom terug van vakantie!
Zo te lezen een goede en heerlijk ontspannen vakantie sgehad. :)

Mooi zo de vooruitzxichten om dat te lezen. Van het ziekenhuis maar ook je nieuwe werk.

Geniet nog lekker van de zomervakantie.

21 aug komt nu wel lekker snel. :) Deze wachtmaanden op 21 aug zijn dan nu echt bijna voorbij.

Ik duim voor jullie dat julllie echt de 21 ste kunnen starten!

dikke knuffel

Welkom terug! :)
En eindelijk is er uitzicht op eind augustus, jullie ivf-poging. Ik duim zo voor jullie! Good luck! :)

Liefs van Mar

De ivf begint idd al aardig op te schieten. Nog ruim twee weken en dan ben ik alweer aan het prikken.

Verder blijf ik toch nog steeds een ongigevoel houden in mijn buik. Ik hoop dat dat na mijn ei ook voorbij is, want ik wordt er alweer zenuwachtig van, haha! Een voor mijn doen erg korte ongi (dag spotten, ongi, spotten, totaal 3 dagen dus) met wel wat stolsels en dan dit gevoel zorgt dat ik toch weer mijn twijfels heb. Maar ja, ongi is ongi, nu maar hopen dat mijn ei snel komt, want we hebben goed geklust de laatste dagen!

En wat hebben sommige meiden slecht nieuws moeten brengen! Echt balen meiden, we willen het allemaal zo graag!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan