@heleen en de rest...

Daycey, ik vind het echt heel erg bijzonder dat je blijft klussen en blijft spotten ondanks dat je nu ook bijna met de IVF begint. Respect hiervoor.
Is het gelukt met de afspraak voor het zaadonderzoek? Wanneer weet je daar meer van?
liefs,

Bedankt voor je respect! Eigenlijk verwachten wij niet meer dat we spontaan zwanger raken, maar niet klussen en helemaal niet op je ei letten, gaat zo tegen je gevoel in. Ik ben er niet echtactief mee bezig, met ovutesten enzo. Maar een krampje en een steek rond je eisprong pik ik toch op. Daarbij blijft ook wel in mijn achterhoofd zitten dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn...

Mijn vriend gaat vanmiddag bellen voor een afspraak, gisteren waren we het helemaal vergeten en je kan maar een uurtje per dag bellen voor een afspraak. Twee werkdagen later kan mijn vriend dan terugbellen voor de uitslag. Zijn zaad is altijd goed geweest, dus we verwachten geen gekke dingen ofzo.
Dan op naar mijn volgende ongi en laat het circus dan maar beginnen!

Liefs Daisy

Net gebeld en vrijdagochtend de opzwemtest! Dinsdag dan bellen voor de uitslag en als alles mee zit een week later beginnen met de hormonen voor ivf1.
Pfff...het komt wel heel dichtbij nu!!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan