helemaal nergens zin in

Ik herken het, maar heb zo ook geen oplossing... Als iemand anders dan met een idee komt om ergens heen te gaan of wat af te spreken dan ga ik wel en is het ook gezellig. Maar uit mezelf doe ik niet veel meer haha!

Jeps ikke ook,wil me deur niet eens uit als het niet nodig is.Ja afspreken met de dames van hier ergens lijkt me ook erg leuk!
dus misschien maar een topic openen haha
xxx

Zin in...slapen, slapen slapen, in bad liggen, lezen en dat was het wel zon beetje..helaas gaan we volgende maand verhuizen dus moet echt aan de slag pfffffffffff

Hier nog 1. Hier zijn we druk bezig geweest in de woonkamer met een tussenwand plaatsen, behang van de muren en morgen nieuw behang erop. Nouja, we??? M'n vriend en m'n ouders vooral, ik lig ondertussen op de bank omdat ik geen energie heb en als ik wel iets doe ik meteen krom lig door bandenpijn.

wel fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben die niet vooruit te branden is...
vind het zo sneu ook voor mijn zoontje nu ff...
manlief is een paar dagen op wintersport dus alles komt op mij aan, en dus ben ik selectief met wat ik doe....

wasje draaien gaat nog net maar strijken, of andere huishoudelijke klusjes...

net een ochtendje zitten kleien.... lijkt het alsof ik nog wta doe... zo lang in bad (vind ie heerlijk) dus dan is de ochtend weer bijna voorbij.... bijna manlief were thuis jihaaaaaa

Hier nog en hoor. En naast dat ik nergens meer zin in heb ben ik ook nog eens erg ongeduldig en prikkelbaar. Wordt het niet echt gezelliger van.....probeer gewoon door te gaan alsof er niks aan de hand is, anders duurt het helemaal super lang die 9 mnd. We hebben het de andere 2 ook nog niet verteld, zij kunnen 9 mnd ook niet overzien.

En uiteraard hoor ik hier ook bij :))
Uitgeblust op de bank heel de dag en vanmorgen heb ik dan eindelijk grote schoonmaak gehouden. Daar wordt ik nu dan ook wel voor teruggefloten hoor. Pffffff
maja hoort erbij he. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet. Maja ze zeggen dat het minder wordt. hihihi hopen we dan maar he.

Terug
Bovenaan