helemaal nergens zin in

gelukkig voelen we ons met zijn allen zo.
Ik had de laatste tijd ook nergens meer zin in. Als ik thuis kwam van me werk was het eten maken, eten en naar bed :-S ben blij als de vermoeide periode een beetje over is.

"mvtwee" succes met verhuizen. ButterflyJess allemaal gelukt met de tussenwand?

Sterkte allemaal en hopen dat we binnenkort weer wat energie krijgen.

Liefs Vlinder

De tussenwand staat, vandaag druk bezig met behangen... hoewel, vriend en moeder doen dat terwijl vader en ik elkaar maar bezig proberen te houden. Hij loopt met een ontsteking in z'n arm en ik met bandenpijn naast dat ik gewoon heel vermoeid ben. Komt vandaag helaas niet af, dus nog langer in de ongezonde stoffige rotzooi :(

Inderdaad te hopen dat we binnenkort meer energie hebben allemaal!

Uyyy meiden maar tot wanneer blijft t zo dan?! Heb t gevoel dat mensen denken dat ik me aanstel lol
Tja ik moet gewoon elke dag werken, maar na 2 uur zit ik gewoon de minuten te tellen tot 1800!! Kapot! Hahahaha
Heb ook nog helemaal geen buik :( dus tja denk dat mensen meer begrip hebben als je met z'n grote dikke buik rondloopt, en zeggen aaaww ga maar zitten meissie, je bent zeker moe.

Hihi, ja das het verraderlijke he, als je een enorme buik hebt heeft iedereen begrip maar nu.. Ik voelde me de vorige zwschappen op het einde beter dan in het begin en dan zegt iedereen dat je 'maar even lekker moet gaan liggen'maar dat wil ik NU haha!!

Hier nog 1.... heb eindelijk vandaag 2 wassen weggevouwen maar bah heb nergens zin in.
Liefst lig ik hele dagen op de bank tv te kijken, te slapen en beetje computeren en dan vind ik het wel genoeg. Zelfs koken besteed ik aan manlief uit en dat is echt geen keukenprins hahaha.
Vandaag wel actief geweest zwemmen, lunchen en bij vrienden op bezoek. Morgen is het weer dikke ellende hahaha
Nog paar weken en dan sta ik weer te stuiteren van de energie grinnik

Jaahh slapen slapen slapen, zitten, zitten, liggen, hangen, helemaal niks doen, dit gaat al weken zo.

Zodra ik wat ga doen wordt ik duizelig of misselijk, gelukkig heb ik een zittend beroep, maar in het weekend ben ik nergens voor de porren, zeg al m'n onbelangrijke afspraken af en ga de hele dag discovery en films kijken.
Ben blij als dit voorbij is, ook niet leuk voor me vriend. ben er klaar mee. komop energie I need you!

wat een enorme opluchting om de reacties te lezen.... voelde me al zo schuldig hier maar ben niet de enige, stel me dus niet aan .....

ik herken het helemaal niet namelijk
bij de eerste werd ik pas moe na de 12 weken, daarvoor was ik topfit... maar ja zo zie je weer iedere zwangerschap is anders....

nog 2 weken en 3 dagen en dan gaat het waarschijnlijk vast beter ;-)

Terug
Bovenaan