Helemaal verrot.....

A

Anoniem

Guest
De laatste tijd zeur ik wel vaker (sorry voor mijn gezeur...) maar ik zit er zo doorheen. Feline is nu al 6 weken nagenoeg elke nacht wakker en 's avonds in slaap vallen is ook een groot probleem.
Nu kwam ze gisteren thuis van de creche en heeft ze 39 koorts.... Dus het was afgelopen nacht weer niet slapen, ze hoest ook zo erg, erg sneu.
Dus maar een paar uur geslapen met Feline tussen ons in. En ik had vanmorgen een afspraak bij de gynaecoloog en mijn schoonmoeder en Feline gingen mee (ik had geen auto en wist niet waar het was). Moesten we een half uur wachten, dus eer we thuis waren was Feline over haar slaap heen en heeft de hele middag gejammerd. Nu ligt ze in bed en is ze weer aan het jammeren.

Dus ik ben zo verrot en morgen moet ik boodschappen doen, een gigantische berg strijk weg werken. En mijn man gaat aan de babykamer verder.
Maar als we weer zo slecht slapen heb ik er al geen zin in.......
En nu vieren we zondag sinterklaas, omdat mijn schoonzus moeilijk doet en zaterdag niet kan.....maar dan zitten wij dus zondag met het slapen en wordt het een hele snelle sinterklaas en daar baal ik nu al van.

Moest het allemaal even kwijt, kan er de hele tijd wel om janken, zo verrot voel ik me....

groetjes Maris

Och meissie!!

Je mag altijd klagen hier, daar zijn we voor.........
Leef zo met je mee lieverd! Is het geen mogelijkheid om Feline (als ze weer koortsvrij is) een nachtje bij opa en oma te laten slapen? Dan kan je zelf even een nacht bijkomen..

DIt schiet ook niet op lieverd.....
Ik hoop al met al dat Feline snel weer de oude is en dat jullie van eht weekend   toch een leuke sinterklaas gaan hebben.

Hele dikke knuffel van mij en een kusje van Rik aan Feline

Hoi Maris,
wat vervelend voor je zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat je je helemaal verrot voelt. Zeker als je al zolang niet echt een goede nachtrust hebt gehad.

En wat Sinterklaas betreft daar ben ik dan misschien een rare in maar als het niet uit zou komen met Daniëlle dr slaapje en ze heeft van die slapeloze nachten dan zou ik het zo voorbij laten gaan, maar Daniëlle is echt een kind van de regelmaat, zelfs met alle feestjes proberen wij haar eerst goed te laten slapen. Kerst bijv. willen we gewoon thuis doen, overdag, zeg maar een soort brunch met allemaal lekkere hapjes, kan onze kleine meid gewoon lekker op tijd naar dr bedje toe.
Nou meid hou je taai en ik hoop dat Feline snel weer opknapt en beter gaat slapen, want ik begrijp dat je het zo niet lang volhoudt!
groetjes van Sonja

He getsie, ik voel helemaal met je mee, voel uit je verhaal hoe ongelooflijk klote je je voelt.
De eigenlijke oorzaak, het slapen van Feline kan ik je niet zoveel advies in geven,( heb je eigenlijk enig idee waarom ze zo moeilijk slaapt? )
Maar ik zou nu echt voor mezelf kiezen, en dat is heel lullig voor de familie of met wie je heb afgesproken om Sinterklaas te vieren, maar het zou toch wel heerlijk zijn om even op de bank te kruipen met een filmpje of boek. Kan Feline haar eigen ritme aanhouden, is ook erg belangrijk zeker nu ze zo loopt te stoeien met slapen!
En je kan even aan jezelf denken, volgend jaar is er weer een nieuwe sinterklaas!
Even op adem komen! Feline voelt nu ook heel goed de spanning aan van jou en de vermoeidheid, ik denk dat het nu belangrijk is om even rust te zoeken, lekker te knuffelen met z'n allen, en er samen thuis een fijne sinterklaas van te maken.
Als het niet anders kan, maak je dan niet heel druk, ga er even heen, en zorg dat je op tijd weer terug ben, dat je niet hoeft te stressen.
Hoop dat je even bijkomt! groetjes!

Oooh meissie toch! Ik herken dit ZOOO! Mette heeft maanden iedere nacht gespookt en in combinatie met een zwangerschap is dat een HEL! Mijn man ging er wel uit maar dan toch.. Je hoort het en bent wakker. Ik moest mezelf af en toe echt naar mijn werk slepen.. Gelukkig heb ik sinds gisteren verlof want ik trok het echt niet meer. Mette komt dan wel niet meer elke nacht maar toch wel een keer in de week en dat hakt er in. Daarnaast wordt ik zelf elke dag rond 04.00 wakker wegens een volle blaas en slaap ik niet meer. Ik voel dus met je mee. Je leeft gewoon in een roes en bent blij dat je de ene been voor het andere kan krijgen. Laat je niet gekmaken door je schoonzus! Als het niet gaat moet je voor jezelf kiezen hoe ongezellig ook. Het is erg belangrijk dat jij je lijf goed in de gaten houdt hoor! Dan maar geen sint of een hele korte!

Hou je taai!
lfs ing

Dank jullie wel voor de lieve reacties.... Ik heb dus vannacht op een matras bij Feline geslapen. Nou ja amper geslapen, ze moest steeds hoesten en huilen....
Mijn man heeft weer een keer een nachtje kunnen slapen, dus die had genoeg energie om een en ander aan de babykamer te doen. En ik heb zelf ook nog lekker geschilderd (met het raam wagenwijd open hoor!)

Maar nu ligt Feline weer op bed sinds 7 uur en ze huilt nog steeds. Het schijnt verlatingsangst te zijn en het is een fase. Dus af en toe loopt een van ons binnen en geven we d'r een aai over de bol en speentje en weer weg.
Maar ja als we dan weer weg lopen krijst ze nog harder.....
Ik denk dat ik haar gewoon maar laat huilen, want ik wil ook een keer slapen.

En als ik morgen verrot ben dan komen ze maar lekker hier naar toe met de sinterklaas en kadootjes. Is voor Feline ook lekkerder!

Hele dikke kus voor Rik van Feline (Sas, niet zeggen dat het zo'n zeikerd is hoor, anders wil hij niet meer met haar trouwen ;-) )

liefs Maris

@Ing
Erg he als je zwanger bent is het gewoon nog erger, ik moet er inderdaad ook al elke nacht uit om te plassen en dan dit nog....
Gaat het verder wel lekker met jou?

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2008 19:44:09'));

Dank jullie wel voor de lieve reacties.... Ik heb dus vannacht op een matras bij Feline geslapen. Nou ja amper geslapen, ze moest steeds hoesten en huilen....
Mijn man heeft weer een keer een nachtje kunnen slapen, dus die had genoeg energie om een en ander aan de babykamer te doen. En ik heb zelf ook nog lekker geschilderd (met het raam wagenwijd open hoor!)

Maar nu ligt Feline weer op bed sinds 7 uur en ze huilt nog steeds. Het schijnt verlatingsangst te zijn en het is een fase. Dus af en toe loopt een van ons binnen en geven we d'r een aai over de bol en speentje en weer weg.
Maar ja als we dan weer weg lopen krijst ze nog harder.....
Ik denk dat ik haar gewoon maar laat huilen, want ik wil ook een keer slapen.

En als ik morgen verrot ben dan komen ze maar lekker hier naar toe met de sinterklaas en kadootjes. Is voor Feline ook lekkerder!

Hele dikke kus voor Rik van Feline (Sas, niet zeggen dat het zo'n zeikerd is hoor, anders wil hij niet meer met haar trouwen ;-) )

liefs Maris

Ik zal niets tegen Rik zeggen hoor!!

X Saskia

Terug
Bovenaan