Helemaal verrot.....

Hoi Mariska,

Zoals je in mijn topic hebt kunnen lezen hebben wij hier ook een nachtbraker thuis. Sven heeft eigenlijk nooit goed geslapen, af en toe slaapt hij een nachtje door maar die nachten zijn op 2 handen te tellen (en dat in 16 maanden).
En als je dan nog zwanger bent, is het allemaal nog heftiger.

Ben je al naar de dokter geweest voor de hoest van Feline? Sven hoest namelijk ook zo en bij hem blijkt het astmatisch te zijn. Hij heeft daar een puffer voor en dat helpt echt. Samen met wat druppeltjes VSM is het hoesten veel minder. Hopelijk groeit Sven er overheen maar in deze tijd van het jaar heeft hij er erg veel last van helaas.

Ik zou Feline ook af en toe even laten huilen hoor. Dan leert ze het ook zelf op te lossen zeg maar. Wij proberen dat 's nachts ook meer te doen. Anders wordt het misschien ook wel een gewoonte voor haar dat jullie altijd komen.

Heel veel succes meis en hou je taai!

Groetjes,
Maike

Hoi Maike,

Feline is eigenlijk altijd al verkouden en soms heeft ze ook last van hoesten. Ik zal inderdaad eens naar de dokter gaan voor die hoest. Ik ben namelijk zelf ook altijd verkouden en beetje benauwd soms. Dus misschien ligt het daaraan.
Ik moet zeggen dat het wel pas een week of 6 is nu, dus ik denk dat het wel echt een periode is, zoals het CB zei.

En trouwens: ze slaapt nu! weliswaar meer dan 1 uur gehuild, maar ik ben toch maar niet meer naar haar toe gegaan.
Ik denk dat het ook uitproberen is.....

En het is inderdaad echt pittig en zeker nu ik zwanger ben wel extra.

groetjes Maris

@Saskia: dank je wel he! hahaha

Haai,

Met mij gaat het goed hoor. Chronisch slaapgebrek wordt een way of live zeg maar... Ik ben net met verlof en daar was ik ook erg aan toe. En dan nog zie ik ertegenop hoor! Soms zat ik echt bij te komen op mijn werk namelijk...

Hoe ver ben je nu zwanger? Mette maakte er op een gegeven moment ook een gewoonte van om iedere nacht te komen. Ze heeft vreselijk veel gedroomd en werd dan doodsbang wakker. Tja eer dat ze dan in slaap zijn... Maargoed toen dit minder werd bleef ze komen en toen hebben we haar wel eens flink laten huilen. Het is gewoon erg lastig in te schatten. Dromen, tandjes enz... Pfffffffff!

x ing

Hoi Ing,

Haha, ja ik zie er constant uit als een lijk met mijn witte gezicht en wallen. Hoort er nu gewoon bij...
Ik zit op mijn werk ook bij te komen, best erg eigenlijk dat werken dat gewoon relaxed is en een dag thuis met Feline (vooral zo'n dag als gisteren) veel zwaarder is.
Ik ben nu 25 weken zwanger, dus schiet echt al op! Bij jou gaat het helemaal snel!
Van Feline heb ik ook het idee dat ze wel eens verschrikkelijk droomt, dat had ik vroeger ook. En ik weet niet of het in de genen zit hoor, maar ik weet nog dat ik supervaak 's nachts bij mijn moeder in bed ging liggen.
Ik heb Feline dus net ook laten huilen tot ze in slaap viel, wel erg hoor voor mijn gevoel, maar het kan zo niet langer. En inderdaad steeds is het weer wat anders waar ze last van hebben.

Hoop trouwens dat ze vannacht heerlijk slaapt en we morgen een gezellige sinterklaas middag hebben.
Ik baal er wel van dat we het niet vandaag konden doen i.v.m. van slag af zijn van Feline en niet goed slapen. Mijn schoonzusje wil het dan op haar manier en mijn schoonmoeder durft dan ook niks er van te zeggen of zo.
Volgend jaar doen we het op de dag die ons uitkomt (5 dec op zaterdag) en anders niet.
En misschien vraag ik morgen wel of ze hierheen komen met de kadootjes. Ze hebben maar eens rekening met ons te houden.
Vind het trouwens wel jammer dat het op zo'n manier moet hoor, zie het liever anders.
Hebben jullie trouwens nog wel iets gedaan aan sinterklaas of helemaal niet?

X Maris

Terug
Bovenaan