HELLLLLUPPPPP ik zoek een meisjesnaam....

Super moeilijk om een naam te zoeken. We weten gelukkig dat het een meisje wordt dus hoeven we ons alleen op meiden namen te richten.
Heb ik een leuke naam gevonden, heeft mijn man weer een collega die zo heet. Heeft hij weer een naam gevonden, die ik niet leuk vind om dat een top10 naam is.
Zo gaat het bij ons.
Ons dochtertje heet GWENN en is nu 4. Toevallig had ze een creche vriendinnetje die ook Gwen heet maar met één N.

Ik zoek een één lettergreep naam. Nog 3 mnd om te denken.

Succes allemaal!

hier nog een namendrama!
Wij weten niet wat het wordt, dus we moeten een jongens en een meiden naam hebben...
We hebben al een zoontje met een heel kort maar krachtige naam. (Wes)
Ook daar ga ik nu weer het liefste voor.
We hebben een langere achternaam en dan vind ik een korte voornaam leuker.
Ik sta zelf voor de klas en ik heb een tik dat ik eigenlijk een naam wil die we bij ons op school niet hebben.... En dat valt niet mee als je op een school werkt met 450 kinderen....
Maar goed... We hebben nog ff en we zoeken vrolijk verder!

Groetjes mama Peet

hier nog een die er nog niet uit is met de meidennaam.
een jongensnaam ligt klaar, maar aangezien we niet weten wat het word moet er ook een meidennaam komen. we vinden er een paar leuk, maar hebben nog geen keuze gemaakt. heb nog niet het goede gevoel gehad, dat je zegt ja dat is de naam. pffff en ben dan zo bang dat je straks de verkeerde naam geeft he, ahahah

wij vinden mooi.

amy, jaylie, lois.

verder vond ik silvie, cailin, charissa, melody ook hele leuke namen.

succes met kiezen hoor.

xx bambi
25+5 wk

Hoi,

Ik ben geen zwangere maar reageer toch ff want ik ben wel mamma.
Heb zelf een zoon,maar voor een dochter had ik de naam Shayenne,Yenthle en Yasmin,het lieve meisjes namen gedoe een beetje haha.
Succes met het zoeken.Ik vind overigens deze namen ook mooi.

Marrit.
Mayenne
Storm(voor een meid lekker stoer)
Mirthe.

Liefs Nice mama van Peter 25-08-2007)

He hier nog eens hetzelfde probleem.
We hebben al een jongen en een meid (wessel & iris)  en het is erg lastig om daar weer iets bij te vinden
De jongensnaam waren we het snel over eens, want dat is de naam geworden, die we bij onze tweede ook in gedachten hadden, maar voor een meisje wil het maar niet lukken.
Alles wat ik leuk vind, vind mijn man niks en andersom.
Nu zijn we beide een briefje aan het maken, met meisjes namen, die we echt leuk vinden en hopen dat we toevallig ook beide de zelfde naam hebben opgeschreven, hihi. (je weet maar nooit)

Groetjes Berdien en succes met het bedenken van een meisjes naam.

Hier bijna het zelfde probleem. Wij wisten al de namen voor ik zwanger raakte, dus ik dacht snel klaar te zijn. Maar ik ben tegelijk zwanger met mijn schoonzusje en we  zijn 8 dagen na elkaar uitgerekend en we krijgen alle twee een meid. Dus ja nu toch maar opzoek naar nog een meisjes naam, want je weet maar nooit. En daar zit ons probleem, we komen er niet uit. Dus ben nu maar erg aan het hopen dat ik toch als eerste mag bevallen.

Groetjes van Bijna 4
29 weken zwanger van 4e kindje

Hallo,

Wat vind je van Mette? Of Maud...

Wij krijgen een meisje, en hadden ook niet een jongensnaam, toen noemde mn man ineens de naam van een voor hem dierbaar persoon(die al overleden is) En ik was direct overtuigd, heb er een mooie 2e naam bij die dan roepnaam zou worden, zo hebben we dus tóch een jongensnaam, voor het geval dát...en anders voor als een  2e of 3e kindje een jongen is.  

Ynez

Ik ben van het januari-forum,maar ben ruim 3 weken te vroeg bevallen,dus lees weleens mee!
Mijn 1e dochter heet: Nina
Mijn zoontje heet: Jens
En onze laatste meid heet: Sara
Veel succes verder met zoeken!
* Senna
* Fenna
* Lola (erg leuk!)
* Sanne (komt veel voor,maar toch wel leuk!)
* Isis
* Maxime

Oja zo moeilijk was het om namen te zoeken,ik hoef niet meer!
Veel succes allemaal!
Grtz An

Terug
Bovenaan