Hellllp ! Positief of niet

Hoi Lissrose, bij mij was hij binnen 5 minuten al zichtbaar. Als je naar oktober forum gaat kan je dit denk ik ook nog wel terug vinden. heb daar toen de foto in geplaatst. Ik had vorige week namelijk mijn intake in bij het fertiliteitscentrum en dacht test nog even (in de hoop een positieve test te krijgen en de afspraak af te zeggen). Toen dus een streepje en dag erna weer omo wit. Tot op heden niet ongi en tijdens de onderzoeken kon de gyn een eitje zien van 20 mm en was mijn baarmoeder helemaal schoon, dus in mijn geval was het echt niets.
Ik zie bij de een die zo'n streepje krijgt dat het uiteindelijk wel een zwangerschap is en bij de ander niet. Of dit met de testen te maken heeft of met het niet goed gaan van een innestelling geen idee. Ik denk dat beide kan, maar in mijn geval was er denk ik iets met de test mis. enige wat je kan doen is het morgenochtend nog eens met ochtendurine proberen. als je dan weer een streepje krijgt zou dat toch ook weer wat meer zeggen denk ik.

@zwindo 
ohhh ja volgensmij heb ik dat toen gelezen idd :( 
ik ga er ook maar vanuit dat die vals was want kon het niet laten, ben snel naar Kruidvat gereden en een test gehaald ! Gelijk gedaan maar helaas negatief.. misschien morgen nog met ochtend urine maar ik weet niet of dat uit maakt 

Ik had ook zon streepje maar was niet zwanger helaas. Ik werd 3 dagen later ongesteld. Had toen ineens langere luteale fase. 
Maar wel gek dat je al ongesteld bent geweest. Maar zou er niet van uit gaan zelf om teleurstelling te voorkomen

Terug
Bovenaan