hellp ik ben 4 weken zwanger en heb bloedverlies!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden..
Ik heb vorige week positief getest en zou dus nu bijna 5 weken zijn!!
maar nu heb ik sinds gister wat bruinachtig/rood verlies!!
Heb verder geen krampen ofzo
Moet er wel bij zeggen dat ik ook nog is een schimmelinfectie heb
Dus ik weet niet wat ik denken moet
de huisarts zei tegen mij het kunnen verschillende dingen zijn..
pff ik weet et ff niej meer liefs Miranda

hallo Miranda
ik wil je echt niet bang maken met een dat had ik ook verhaal  maar misschien is het wel  verstandig om een afspraak te maken met de vlk om een vroege echo te maken om te kijken of alles goed is.  
het kan inderdaad van alles zijn en het hoeft helemaal niets te betekenen en ik hoop zo voor je dat alles goed is maar dan weet je het gewoon zeker.
liefs nimfje

Hoi miranda,

Schrok eerst wel toen ik je naam zag staan op dit forum, dacht dat het mis was. Dat is dus (nog ) niet zo   gelukkig maar. Ik begreep dat je HA had gezegd dat het meerdere oorzaken kon hebben maar, ik liet me zo niet afschepen hoor. Vraag een verwijzing voor een echo (mn vriendin heeft dit ook gedaan ) dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Verder kan ik je niet helpen want zit zelf pas in ronde twee voor ons eerste kindje. Veel succes

liefs happy

Bij mn vriendin was trouwens alles goed dus, kop op !

Hoi Miranda

Het zou ook best een innestelingsbloeding kunnen zijn of heeft de huisarts dara niks over gezegd?? Mijn zus is nu 15 weken zwanger en heeft ook in begin bloedingkje gehad en zou innensteling zijn maar ja als je je ongerust maakt zou ik toch terug gaan en vragen maar ja mocht er iets mis zijn wta ik niet voor je hoop kunnen ze er helaas ook weinig aan doen.

ik hoop voor je dat alles ok is

groetjes nadia

er wordt gezegd dat zolang het geen helder bloed is, het geen kwaad kan.

ik heb geen last van bloedinkjes gehad in het begin, dus kan er niet echt over meepraten.
groetjes Carina

hoi dames bedankt voor jullie reacties!!!
ik heb nog steeds af en toe iets bruinachtig/soms beettje licht rood spul in mijn inlegkruisjes!!
Voel me verder goed en heb totaal geen krampen ofzo!!!
Het bloed wat ik heb stelt niet zo heel veel voor maar ja toch is et niej prettig!!
Ik krijg over 2 a 3 weekjes een inwendige echo omdat er nu nog niets te zien is!!
Ik houd jullie op de hoogte!!
ps.ik neem toch aan als je een miskraam hebt/krijgt dat je dan wel buikkrampen en meer bloed hebt enzo..en ook bloed wat helder van kleur is??
liefs Miranda

Hoi Miranda,

Ik was 6 weken zwanger en heb ik ook eerst donker en later lichtbloedverlies gehad met 7 weken kreeg ik een inwendige echo en helaas alles was weg.
Ik wil je niet bang maken het kan alle kanten op.
Wat zegt je gevoel/lichaam?
Tijdens het bloedverlies voelde ik mij ook niet meer zwanger,alle kwaaltjes waren weg.
Het is daarin wel klote dat je nog zo kort zwanger bent want met 7 weken kunnen ze eigenlijk pas een echo doen.Omdat dan pas het hartje klopt.
Ik wens je veel sterkte!!Ik weet hoe je je voelt,om gek van te worden.

Liefs Nathas.

Ik had ook geen krampen/pijn nergens last van gehad en bij mij werd het van donker bloed steeds lichter bloed en heeft zon 6 dagen aangehouden.Ik had ook geen stolsels enz.Als je zo vroeg een miskraam zou krijgen,is er amper een vruchtje(Niet rot bedoeld want het blijft verschikkelijk)of is het misschien helemaal niet ingenesteld.Dus wordt je lichaam eigenlijk gewoon ongesteld.STERKTE.Ik hoop dat het bij jou anders uitpakt!

Liefs Nathas.

Terug
Bovenaan