hellp ik ben 4 weken zwanger en heb bloedverlies!!

joh! Wat griezelig voor je! Hoop dat het meevalt, kan je helaas geen tips geven want ben nog nooit zwanger geweest................., toch mag iik je wel sterkte wensen he?
Liefs Rimke

Vervelend Miranda!! Heb nu zo vaak gehoord dat het inderdaad van alles kan betekenen. Wel lastig dat je nu zo lang moet wachten voordat je meer zekerheid krijgt! Sterkte ermee en ik hoop dat het bloedverlies niet erger wordt!
Groetjes Tara

Lieve Miranda,

Schrikken is dat hè, bloed verlies.

Voel je je nog zwanger? Als dat zo is dan denk ik dat het een innestelingsbloeding is.
Ik heb een vroege miskraam gehad, bijna 5 weken zwanger. Ik voelde me de dag voor dat de bloeding begon, niet meer zwanger. Maar ik heb ook helemaal geen krampen enz. gehad. Maar ik wist wel meteen dat het mis was.

Met de zwangerschap van mijn zoontje, nu 3 jaar, heb ik ook bloedingen gehad. Toen was er niets aan de hand dus.

Het enige wat je kan doen is afwachten. En dat is moeilijk, ik weet het. Maar zolang je je nog zwanger voelt is er denk ik niets aan de hand.

Sterkte en knuf Marije

Hoi engeltjuh,

Das niet zo leuk meid, je was zo blij, hoop dat het niks erg is en dat je rustig eronder kan blijven, want je moet nog wel een paar weken wachten zie ik.

succes er mee en als er iets is ff posten op het forum.

xxx Bambi

Hoi,

Het kan inderdaad alle kanten op. Het is heel vervelend, verontrustend en frustrerend. Ik ben 2x zwanger geweest en heb dit twee keer gehad. De eerste keer is het mis gegaan. De verloskundige zei toen ook dat het alle kanten op kan..dus moest maar afwachten hoe of wat. De tweede keer had ik het ook. Dat ging wel goed..maar toen kon ik direct komen voor een echo.
Ik weet hoe je je voelt, maar je kan niks anders dan afwachten en alles het mis gaat dan gaat het eigenlijk niet mis zonder reden, dat heb ik me toen maar voor ogen gehouden...

Groetjes  Kirsten

Hallo,

Ik ben ook 4 weken zwanger geen last van bloedverlies. Wel het gevoel zo nu en dan dat ik ongesteld wordt. beetje weeig gevoel. maar er komt niks.. mijn schoonzus had ook bloedverlies en haar kindje zit nog steeds lekker te zitten.. kan de innesteling zijn.

Sterkte!!

Liefs Deleve

Hallo, ik ben waarschijnlijk 3 weken en 5 dagen zwanger. Ik zou anders van het weekend ongesteld moeten worden dus dan wou ik eigenlijk een zwangerschapstest doen. Nu ging ik net naar toilet en zag een beetje fel roodkleurig bloed in mijn ondergoed. Ik weet nu dus niet of het innesteling bloeding is of dat ik nu ongesteld geworden ben 2 dagen eerder! Wie kan me wat gerust stellen. Ik heb een zoontje van 14 mnd en dat heb ik helemaal niet bij gebloeid en ik heb afgelopen augustus een miskraam gehad rond de 7 weken terwijl ik al 10 weken zwanger was en toen vloeiden ik wel van te voren. Ik lees het graag bedankt!

Terug
Bovenaan