HELLP WAT IS DIT????????????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ik moet echt ff wat kwijt en ik hoop snel dat er iemand mij iets hoopvols kan vertellen. Het zit nml zo. Ik ben nu 8 weken zwanger kom ik net terug van het sporten zie ik opeens bloed in mijn ondergoed ik schrok me wezenloos betekend dit einde zwangerschap? Ik heb nog wel gevoelige borsten en een buikje maar wat moet ik nou.
Het is niet veel maar (om het maar even vrij te zeggen) wat  donker bloed en een drupje helder bloed. Ik ben nu echt bang aan het worden en weet niet wat ik moet doen, misschien klink ik wel erg wanhopig sorry daarvoor. nou ik hoor het graag  

Groetjes Bianca    

He Blankie!!

oh ik geloof heel goed dat je geschrokken bent!! Ben je al in behandeling bij verloskundige of gyn?? Zou ik direct bellen..
Tis wel goed teken dat je borsten nog gevoelig aanvoelen!!! En in je buik?? Weet niet of je veel andere dingen nu ineens voelt!!

Oh hopelijk is het een onschuldige bloeding.. Kan het niet van sporten komen??

Liefs

Jeetje wat zal jij je ellendig voelen zeg.
Maar het hoeft helemaal niet ernstig te zijn.
Als het erg veel is denk ik dat je je wel zorgen moet maken maar is het een beetje dan kan het gewoon nog wat oud bloed zijn.
Dit had een vriendin van mij ook en die was toen 10 weken zwanger en die heeft inmiddels een gezonde dochter.

Ik duim voor je,

Liefs Bibbi

ps als je het niet vertouwd zou ik de dienstdoende arts gewoon bellen!

Lieve Bianca, niet gelijk in paniek raken!
Zolang je er geen heftige krampen bij hebt is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Heb zelf tijdens m'n zwangerschap (in de 6e en 7e maand)  twee hele kleine bloedinkjes gehad. Moest beide keren gelijk naar het ziekenhuis en werd helemaal ondersteboven gekeerd maar er was niks mis. Je baarmoedermond is nu erg doorbloedt en  er kan (bijvoorbeeld door te sporten) makkelijk een bloedvaatje springen. Geeft helemaal niks!!!
Een ex-collegaatje van me heeft 9 maanden bloed verloren en heeft een prachtige dochter.

Probeer niet te veel in de stress te raken. Makkelijk gezegd dan gedaan he?!

Succes!

TeHa

Thanks meiden ik wordt al weer iets rustiger ik zat echt al bijna te huilen. erg he? Ik hoop dat het van het sporten komt ik doe nml aan spinning dat is best wel heavy. Ik heb wel al een afspraak bijn de verlosk maar dat is pas over 2 weken ik denk dat ik morgen toch maar even ga bellen voor de zekerheid.
Nou ik hou jullie op de hoogte en nogmaals bedankt het is nml erg prettig dat er zoveel met je meeleven.

Groetjes Bianca

Jeetje ja spinning is zeker heavy... Heb zelf ooit tijdje les ingegeven. Nu sport ik al vrij lang niet meer en had me voorgenomen deze cyclus af te wachten en dan weer rustig met hardlopen te beginnen, aangezien ik nu ZWANGER!!! ben ga ik niet sporten, ben bang dat mijn lichaam dat nu niet meer aan kan... Wel lekker veel wandelen met de hond en rustig op gewone fiets fietsen...

Ik zou anders maar eens overleggen idd of dat geen kwaad kan dat spinnen...

Succes ermee!

Hoi Blankie, Ik zou ook enorm schrikken!! maar inderdaad als je er geen erge krampen bij hebt dan kan het   een  onschuldige bloeding zijn, maar ik zou het toch   tegen je verloskundige zeggen en ff controleren, dan ben je vanzelf ook wat meer gerustgesteld, ps mijn vriendin heeft zoiets ook gehad met 10 weken en zij had ook krampen maar toch was alles goed en heeft ze een gezonde dochter. je hebt ook kans dat je placenta iets wat aan de onderkant zit en dan kan dat ook wel eens voor bloedingkjes zorgen!

Groetjes Renata,

een  kennis van mij heeft dat ook gehad 2 weken ofzo (ook rond 8e week) en dat is allemaal goedgekomen!

Terug
Bovenaan