HELLP WAT IS DIT????????????

hé bianc,
wat zal je geschrokken zijn joh.
het komt wel vaker voor hoor, een vriendin van mij is ook zwanger en die heeft het ook gehad met een week of 6 geloof ik... ze is nu drie maanden zwanger en alles is goed!!!
je hebt gelijk dat je wel even de verloskundige belt, zou ik ook doen, je wilt het toch zeker weten.
nou veel succes meid!

liefs nathalie.

hé bianc.

Alles goed met moeders???
hoe was het vandaag bij de verloskundige, zit je bij tom en bert ?
heb je meteen een echo gehad?
bij mij rommelt het niet echt meer, ik zie het ook allemaal wel!
ik moet volgende week weer bloed laten prikken en die week daarop heb ik een telefonische afspraak met de gynaecoloog en dan hoor ik of ik meer van die medicijnen moet gebruiken of dat het zo al resultaat heeft.
ik vind het wel irritant want dan denk ik; ik moet er niet zoveel aan denken of mee bezig zijn maar dat gaat van zelf, maar als je er zo mee bezig bent dan duurt het alleen maar langer.
maar ja straks lekker een maandje op vakantie en dan zal ik er niet veel mee bezig zijn!!!

Ik vind het trouwens wel toevallig dat we zo op dit gesprek kwamen dat we allebei bezig zijn (waren), leuk!

oh ja ik zal even kijken of ik vrijdag even langs kom want ik zit dan in de nachtdienst dus kan dan maar even komen, vier je het op de dag zelf ook nog anders kom ik dan even een bakkie doen?
 nou ik spreek je snel.
liefs nathalie.

Terug
Bovenaan